Toon posts:

3310 i.c.m. Libertel abo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik het voordeligst een 3310 met libertel abo kan krijgen ?
Ik heb zelf www.gsmshop.nl gevonden daar kost hij 179,- + 60 min. gratis p/mnd en abo van 34,95 + aansluit kosten 105,-.

Weet iemand hem voordeliger ??? (geen dutchtone/ben/telfort)

Crazy_Gijs

Verwijderd

Als je voordelig wilt uitkomen heb je geen andere keus dan Dutchtone denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een regio waar dutchtone slecht ontvangt dus dan betaal ik liever meer en dat ik kan bellen :) dan ik minder betaal en dat ik niet kan bellen :(

Trouwens heeft iemand ervaring met de 3310 ?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>60 min. gratis p/mnd en abo van 34,95[/quote]Als die minuten gratis zijn, waarom betaal je dan 34,95?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

ik heb hem via kpn

198 gulden, 108 gulden aansluitkosten en 30 peik per maand aan aansluit kosten

is wat duurder dus, maarja de baas betaald de foon

Verwijderd

wat een hoge bedragen zeggen jullie hier allemaal!

Ik ben zaterdag in de Libertel winkel geweest, Nokia 3310 i.c.m. Libertel abbonnement van fl. 49,95 per maand incl. 120 belminuten. Telefoontje kost dan fl. 49,- :)

Was overigens bij de Libertel winkel in Weert.... (Dit is overigens geen reclame ;))

Verwijderd

Topicstarter
[havana]
Omdat je anders geen gratis minuten krijg en omdat het telefoontje standaard 500,- kost
[/havana]
[lord_helixz]
Dan is libertel toch voordeliger :)
[/lord_helixz]
[big tazz]
is dat voor 12 maanden of 24 en hoe zit het daar met aansluitkosten ?
[/big tazz]

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik snap de hype rond die 3310 niet helemaal. Wat ik er van gezien heb, is het gewoon een geupgrade 3210, die ook al niet geweldig was. Te duur, te 'korte' batterij, te weinig 'extra's'. Het enige dat deze phoon mee had, was z'n uiterlijk. Maar goed, smaken verschillen.

Ik ben mooi blij met m'n siemens S25, 200 uur standby (Ion), gsm-modem, IrDa, klein. En dat voor 9 piek i.c.m. dutchtone abbo van 20 piek (belminuten!)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik val 100 % op het design en gebruikers gemak
Ik heb zelf ook een ex-S25 gebruiker (:() maar toch Nokia Rulezzzz

• havana
Belminuten zijn nooit gratis. Je betaalt altijd een vast bedrag per maand aan je telefoon én aan belminuten. De uitdrukking: "met 120 gratis belminuten" klopt dus niet...

DIT IS MIJN WEBSITE

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 20:40 schreef havana het volgende:
Belminuten zijn nooit gratis. Je betaalt altijd een vast bedrag per maand aan je telefoon én aan belminuten. De uitdrukking: "met 120 gratis belminuten" klopt dus niet...[/quote]Dat dacht ik dus niet he? Met de nieuwe Dutchtone Allin abbo's betaal je een vast bedrag per maand (je belbundel) waarvoor je kunt bellen. Dus geen maandelijkse lasten.

edit:

Sorry, ik vatte je post ff verkeerd op. Gratis kan natuurlijk niet, je betaald op de één of andere manier altijd. Maar dat neemt nog niet weg dat bovenstaande abonnementvorm wel één van de 'relaxste' is.

• LoneGunman
  • Niet online
Trouwens, op het design na, wat zijn de voordelen van een 3310 boven de S25?

Nu wil ik niet zeggen dat de S25 het ultime toestel is, alleen het is een aardig functioneel toestel, vooral de communicatie met je laptop etc is een echt pluspunt.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
De 3310 heeft voicedialing en trilfunctie standaard. Hij is klein en heeft standbytijd van 200 uur. Verder issie hardstikke mooi en kun je van overal op het internet logo's en ringtones naar je Nokia versturen.
Al met al voldoende voordelen om mij te doen besluiten ook zo'n 3310 te nemen!

Kijk trouwens eens op www.kieskeurig.nl voor meer info!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• havana
Belbundels zijn inderdaad wel prima (heb ze zelf ook), maar goed: je bent nog altijd een bedrag per maand kwijt. En dan kunnen die operators wel zeggen dat dit geen abonnementskosten zijn, maar dat zijn het natuurlijk wél, alleen wat anders gepresenteerd. Niks in de deze wereld is gratis, helaas ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Nog een reden de geluidskwaliteit van de 3310 is 1000x beter dan de S25 :)
Pagina: 1