Toon posts:

[mac os 9.2] proxy identify

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met diverse software en hun aanmelding op m'n bedrijfsproxy.
mozilla kan gewoon op het internet ( proxy ingesteld op 192.168.7.254) en mozilla vraagd zelf ook keurig om een login en pass voor de proxy
probleem ; alle ander software doet dit niet... ook al heb ik de juiste proxy ingegeven , er wordt niet om een login en pass gevraagd... iemand hiermee bekend?

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

TCP/IP instellingen en PPP protocol goed ingesteld?

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

geef ff op wat je hebt ingesteld in de prefs anders

Verwijderd

Topicstarter
dat is juist het vreemde.. dat staat allemaal goed ( logisch , anders zou ik ook niet met mozilla online kunnen) norton bijv. lijkt wel on-line te willen/kunnen maar ze laten dat #cencuur!# indentify schermpje niet zien....

Verwijderd

Word er geen NTLM authenticatie op die proxy gevraagd? das het proxy auth systeem van MS, en niet alle software ondersteunt dit......wist overigens ook niet dat mozilla het wel ondersteunt.

Verwijderd

Topicstarter
weet niet wat ntlm is.. erg idioot ; ik heb nu eindelijk limewire min of meer werkend... het connecten lukt dus niet maar per ongeluk klikte ik op check for update en hee daar is is ineens het user /pass venstertje! verder werkt limewire niet ( en mp3's downen vanaf een mac kan ook al zo lekker... :( ) maar het geeft wel aan dat die proxy identify wel kan!
Pagina: 1