3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Anyone ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je mag je bericht trouwens niet omhoogschoppen, voordat ie er 24 uur staat.
Doe nie zo moeilijk over dat kwartiertjeJe mag je bericht trouwens niet omhoogschoppen, voordat ie er 24 uur staat.
[ontopic]
Heb je al in de handleiding gekeken? Vaak staan dat soort functies daar wel in vermeld.
En dan nog een vraagje: waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?
[/ontopic]
Allang gedaan, ik weet echt wel hoe het hier werkt, zit hier wel ff wat langer en vaker dan jou he...Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 15:28:
Gebruik the search!!
Ja, ga lekker miereneuken over 15 minutenJe mag je bericht trouwens niet omhoogschoppen, voordat ie er 24 uur staat.
Zoals ik al zei, daar stond het juist niet in, echt waaaaazig...CeeDeeS schreef op 07 september 2002 @ 16:33:
[...]
Doe nie zo moeilijk over dat kwartiertje
[ontopic]
Heb je al in de handleiding gekeken? Vaak staan dat soort functies daar wel in vermeld.
En dan nog een vraagje: waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?
[/ontopic]
Ik heb hem bij GadgetDelivery gekocht voor 360 inc verzendkosten
Hij bevalt perfect ! Als je geen strakke broek aan hebt past hij in je broekzak, en gewicht...beetje een zware discman, dus dat vind ik alleszins meevallen. Geluidskwaliteit van de speler is prima in orde, alleen van de koptelefoon niet...ik heb nu de bas bijna voluit staan en dan pas hoor je de bas zoals die is bedoelt. Alleen wil ik die resume functie werkende hebben, want een liveset steeds alleen het begin van horen word ook vervelendDr_Frickin_Evil schreef op 07 september 2002 @ 18:26:
hoe bevalt zo'n archos nu? Is ie zwaar? De grootte valt volgens mij wel mee... Hoe is de geluidskwaliteit, enz enz.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Nu voel je je zeker wel stoer he?JT schreef op 09 september 2002 @ 15:46:
[...]
Allang gedaan, ik weet echt wel hoe het hier werkt, zit hier wel ff wat langer en vaker dan jou he...
Sorry, ik probeerde alleen ff de policy aan te duiden. Ik had er alleen op gelet dat je te vroeg had gekicked, niet met hoeveel tijd er tussen zat, mijn fout, maar daar hoef je niet zo aangebrand op te reageren (met dat groffe taalgebruik nota bene).
Jazeker. I'm the man
Ik ben er trouwens achter gekomen dat die resume functie per nummer gaat. Niet op seconden of minuten in een nummer
Ecodan warmtepomp
eeuhm nouja, check http://rockbox.haxx.se, en lees wat in het rond, of kom ff op het irc kanaal van die luitjes langs...enige wat ze missen is een echt forum...
is hele goed (OPEN SOURCE!) firmware, voor bijna alle archos prods...
edit: en volgens mij dus ook goede resume functie...
sig
Damn..heb ff rond gekeken, maar het gebruiken van de firmware kan op de een of andere manier ervoor zorgen dat je HD locked word en omdat eraf te halen moet je de HD eruit halen en op je eigen pc aansluiten. Echter, dit betekent dat ik gedag kan zeggen naar m'n garantie en aangezien ik wat verhalen heb gehoord van een creashende HD, wil ik dat risico eigenlijk niet nemen....
Ecodan warmtepomp