Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
txt is in elk geval niet aan te raden, is meer voor een readme, maar een volledige manual, nee... de gebruiker kan er bv al niet in zoeken (tenzij met CTRL-F...)
Heeft de ontwikkelomgeving waarin je je programma hebt gemaakt, zelf geen help-generator?
Anders, even gezocht op download.com, en daar heb ik het volgende gevonden (freeware): HelpBreeze HTML Help Edition 1.0a.
Heeft de ontwikkelomgeving waarin je je programma hebt gemaakt, zelf geen help-generator?
Anders, even gezocht op download.com, en daar heb ik het volgende gevonden (freeware): HelpBreeze HTML Help Edition 1.0a.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Anoniem: 39071
RTF dus.
In principe kun je je texten gewoon in RTF schrijven en importeren in een prog als hierboven.
In principe kun je je texten gewoon in RTF schrijven en importeren in een prog als hierboven.
Helpfile schrijfen gaat goed met RoboHelp. Je kan het dan gewoon opslaan als Windows Help bestand. Het wordt dan net zo'n layout als dat je hebt met de windows help. Alleen weet ik niet zeker dat het een gratis progje is
Helpbreeze
Grappig net gedownload maar door een of andere fout vindt ie dat ik de expiration date al bereikt heb... Ik las al zoiets raars in tijdens de install... over 1 november 2000 ofzo
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Kreeg op een ander forum dit door: Shalom Helpmaker.. Ziet er goed uit.. Even proberen maar.
Pagina: 1