Toon posts:

Zijn androïden als Data (STTNG) ooit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vandaag een discussie met een vriend van me over de mogelijkheid dat we
ooit personeel krijgen zoals Data uit Star Trek. Ik weet het, een volledig nutteloze
discussie, maar nietemin leuk om te voeren :P

Wat zijn jullie ideëen over dit onderwerp? Ik ben zeer benieuwd :)

(Mocht dit onderwerp al eerder aan de orde geweest zijn, mijn excuses, ik zit pas
sinds kort op dit forum)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 14:49:
Ik had vandaag een discussie met een vriend van me over de mogelijkheid dat we
ooit personeel krijgen zoals Data uit Star Trek. Ik weet het, een volledig nutteloze
discussie, maar nietemin leuk om te voeren :P
Maar WAAROM plaats je die dan in een serieus subforum als [WL] :?
Wat zijn jullie ideëen over dit onderwerp? Ik ben zeer benieuwd :)
Als je nou zelf eerst eens je mening geeft (lees ook de FAQ van [WL])
(Mocht dit onderwerp al eerder aan de orde geweest zijn, mijn excuses, ik zit pas
sinds kort op dit forum)
En daarvoor is weer de searchfunctie om daar achter te komen (of in ieder geval te proberen)

Maar mijn mening (zeer kort)
Ik denk niet dat zal gebeuren. Zal het mogelijk zijn? Dat denk ik wel. Alleen is het menselijk brein zo enorm uitgebreid en moeilijk te bevatten dat het een 'onmogelijke' taak is.

Verwijderd

Zoals wfvn al zei, op W&L wordt er van startposts verwacht dat daarin een heldere stelling gepost wordt, dat je vervolgens je eigen mening geeft, en die onderbouwt met argumenten. Je stellingname is niet duidelijk - Iemand die STTNG niet kent heeft geen idee waarover dit gaat. Verder zie ik geen eigen mening en al helemaal geen argumenten. De startpost krijgt daarom van mij een onvoldoende, en dit topic gaat dicht. Je mag het nog eens proberen in een nieuw topic, mits je uitlegt wat data precies is, wat je er zelf van vindt en (uitgebreid!) uitlegt waarom je dat vindt.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dan moet je hem wel ook echt closen he :)

Verwijderd

dan moet GoT wel meewerken... ;)

Dit topic is gesloten.