Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
done 
edit: verrek waarom heeft ie nix veranderd
edit: verrek waarom heeft ie nix veranderd
het trolletje is nu een ukkepuk, echter de oproep windows te verbieden is ook te zien als 'inzichtvol' wat imo bedoelt is om postings te belonen die mensen aan het denken krijgen....
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
De troll staat nu op nul. Om hem naar -1 te krijgen moet hij nog twee schopjes krijgen, want hij is al vaak gemodereerd. De oproep windows te verbieden staat ook op nul, lijkt me wel goed.
ik begrijp wat je bedoelt, maar waar ik me zeer aan stoor is de 'roep-maar-wat'-mentaliteit erachter;yared schreef op 06 september 2002 @ 16:09:
echter de oproep windows te verbieden is ook te zien als 'inzichtvol' wat imo bedoelt is om postings te belonen die mensen aan het denken krijgen....
de reden van de nieuwspost is een gerechtelijk onderzoek naar aimster/madster; dan roepen over een vergelijking met windows is niet 'inzichtvol', de discussie die eruit 'kan' volgen geen diepe, maar gebaseerd op 'snelle termen' en 'makkelijk reageren'.
er lopen ook wel degelijk onderzoeken over (totaal andere) overtredingen door windows (de beroemde anti-trust-zaak) en zo'n statement kan al snel uitlopen in een flamewar als Linux-gasten gaan meeroepen (typische reactie dan: "ja windows verbieden, snel doen" waarop dan weer een boze reactie volgt)
tweede is het morele aspect ertegen, de poster vind de idee belachelijk dat er onderzoeken zijn naar overtredingen van wetten door software, dat is geen rooskleurig maatschappij-beeld, ik bedoel; opmerken dat vervolging van snelheidsovertredingen geen goed ding is, is ook geen opmerking die en zinnig mens met verstand maakt, stel je voor dat het normaal wordt dat mensen zulk soort dingen gaan zeggen
een tegenreactie op die opmerking (die nadruk legt op de onjuistheid), die ik best wilde plaatsen, vormt, zoals bij een troll vaak het geval, enkel een versterking van de idee, kan leiden tot tegenreacties van anderen en mogelijk een flamewar.
het onderwerp is dusdanig laag, dat ik niet vind dat het een discussie waard is.
ik kan best instemmen dat de opmerking geen gehele troll waard is, maar +1 is me nog steeds te rooskleurig, 0 lijkt me nog altijd juister.
edit:
staat nu ook op 0, daarnet nog op +1
staat nu ook op 0, daarnet nog op +1
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
niet waar, de eerste staat ook op -1 troll.....
Verwijderd
Was toch ook de bedoeling? Kreeg het alleen zelf nog niet voor elkaar.DaNo2002 schreef op 06 september 2002 @ 16:32:
niet waar, de eerste staat ook op -1 troll.....
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 16:51:
[...]
Was toch ook de bedoeling? Kreeg het alleen zelf nog niet voor elkaar.
Omdat je maar 1 reactie kan modden en daarna niet meer
Verwijderd
Je bedoelt elke reactie 1 keer, neem ik aan.Robin Vreuls schreef op 06 september 2002 @ 16:54:
[...]
Omdat je maar 1 reactie kan modden en daarna niet meer
Pagina: 1