rival24 schreef op 06 september 2002 @ 14:15:
[...]
Ik vind dit een erg kwalijke zaak, dat de uitgever het spel zo snel mogelijk op de markt wil gooien, met een hoop bugs, of features die er nog niet in zitten (neem aan dat dit hier weer het geval is). Hetzelfde gebeurde bij Heroes of might and magic 4, dit spel is nu als uit sinds mei, en de beloofde multiplayer optie zit er nog steeds niet in.......
Hier ben ik het niet mee eens, ze willen zeker weten niet de game zo snel mogelijk uitbrengen want hij is al een jaar ongeveer uitgesteld omdat ze nog teveel moesten doen.
Multiplayer is daarnaast de enigste feature die er niet in zit, daarnaast zit er wel een freeride bij en een vette Carcylopedia
Daarnaast ben ik tot nu nog geen kwalijke bugs tegen gekomen (op de performance problemen na bij sommige).
Alles draaide hier gewoon in 1 keer, zonder problemen, voluit.
Dat de multiplayer later (cq. 1 maand) komt heeft 2 redenen :
1) Ze wilden gewoon het spel uitbrengen, zodat we er eindelijk van konden gaan genieten
2) Iedereen kan op deze manier eerst rustig aan de campaign spelen en zich daarna gaan uitleven in de multiplayer
Over de GTA3 vs Mafia wil ik ook nog iets kwijt :
Mafia heeft, vindt ik gewoon een meeslepender verhaal, en het biedt gewoon meer uitdaging. In GTA3 had je niet eens een naam, en de persoon die je speelt zegt amper wat.
Meer uitdaging ivm de auto's, bij GTA3 kun je elke willekeurige auto pakken en daar mee gaan crossen (ok, later komen er wat vettere, maar goed).
In Mafia heb je echt het gevoel dat je steeds hoger en hoger opkomt (qua auto's, wapens en respect)
De volgore waarin het verhaal verteld wordt vindt ik ook heel leuk bedacht, je begint in de toekomst en speelt dan stuk voor stuk je eigen geschiedenis na.
En over dat de missies vaak hetzelfde zijn,

dream on, ik vindt een GP uit de jaren 30, protection money ophalen, een autopark in de fik zetten en een stel 'foute lui' in elkaar meppen toch echt wel even anders