XP Install vanuit DOS probleem

Pagina: 1
Acties:

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 16:44
Hoi mensen,

Ik heb een probleem met de installatie van XP vanuit DOS. Via de info die ik gevonden heb in eerdere forums hierover weet ik ongeveer hoe dit moet.

Klopt het dat je oooontzettend lang (+- 15 minuten heb ik geprobeerd) moet wachten voordat XP verder gaat met installeren?? (Ik heb wel smartdrv. opgestart...) of doe ik iets fout, waardoor de installatie niet verder gaat???

Thnx voor info.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

15 Minuten is toch niet zo heel lang (afhankelijk van je machine)? Wacht anders nog even wat langer. Beter is nog om gewoon de installeren door de booten van de CD :P

Op welk punt blijft 'ie trouwens wachten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Masch
Booten van de cd werkt niet, door een vreemde bios ;-(
Op andere PC kan ik wel booten. In de bios kan ik instellen wat ik wil, maar hij doet er niks op uit. Het is een PIII 550 mhz. 196 MB RAM.
Hij blijft hangen op "Setup is copying files to harddisk"

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

installeren op een gelijk waardig computer en daar en gost van af hallen

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:55
of natuurlijk de harde schijf even in een andere computer zetten.
Zelf heb ik ook op een p2 350 geinstaleerd, testpc op werk, en hier stond hij ook ongeveer 25 minuten op dit punt te wachten, uiteindelijk gaat hij wel door. probeer anders eens op de cd naar de i386 folder te gaan en typ hier in winnt (natuurlijk met smartdrv ;)

• Masch
Mensen bedankt voor de reply's.. Het is inmiddels "opgelost". Na ongeveer 25 minuten gaat de installatie verder. Waarom het zo lang duurt is mij niet echt helemaal duidelijk, mischien is dat wel normaal :? ?
Nu is de PC bezig met kopieren, van bestanden, en aan de snelheid van die balk te zien kan dit ook nog wel een tijd duren.

Misschien is er wel een hardware defect ofzo... dat het allemaal zo langzaam gaat (misschien de HDD??)

Ik wacht af en huiver.. Tot het moment dat het allemaal werkt.. hoop ik.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1