Toon posts:

Asus A7V problemen, registerfouten enzo, HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Asus A7v met een duron600 erop 128mb pc133 sdram(siemens) + 7200rpm maxtor.

Problemen kreeg ik nadat ik de computer een langere tijd had uitgezet. Er was een registerfout opgetreden en winblows moest opnieuw ut register terugzetten. Ik dacht: Dat moet de voeding wel zijn, als het bij het aan en uitzetten gebeurt, 300watt voeding erin, zelfde gezeik. Als ie zo'n registerprobleem heeft gehad dan gaat dat ook vaak gepaard met allerlei vreemde tekens die ie achteraan de autoexec.bat file propt.

Bij het afsluiten met windows gaat dat volgens mij ook veel te snel, namelijk ik druk op afsluiten en nog geen seconde later is tie uit.

Ik heb de laatste bios erop gezet, alle nieuwste drivers etc en het rare is dat ie niet altijd die registerfout optreed.

Help?

Verwijderd

Als windows het register opnieuw moet terugzetten,hoeft dat NIET aan je harware te liggen. Kopieer system.da0 en user.da0 naar resp. system.dat en user.dat Dan moet windows 't weer doen. En zo niet, nieuwe install :)
Good luck!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

is je duron oc-ed? er staat me iets van bij dat bij snellere procs het afsluiten van de pc te snel gaat voor de HD...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
'k had 'm al een keer opnieuw geinstalleerd(had ik erbij moeten zetten :P )
hetzelfde probleem, soms bij het opstarten
registerfouten, soms zitten er dan ook rare tekentjes in de autexec.bat zoals $^&@^*@%^*(%#@ en zo.
Verder werkt alles prima.

Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Duron is niet ge oc'd, (schande weet ik :p)
maar ik heb wel ut idee dat ie te snel
afsluit.

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Heb je windows me?
daar was laatst zo'n bug.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

Als je een nieuwe windows installeert dan moet je eerst format c: doen anders schrijft windows over de fouten heen en laat een heleboel zitten dus ook je register fouten, dus altijd eerst format c: en daarna windows installeren
Pagina: 1