Verwijderd
Met zo'n dun plaatje wat normaal op de plaats van een insteekkaart zit. Voorzichtig!!!
//schaam.. slecht gelezen
//schaam.. slecht gelezen
boven op de proc zitten aan de zijkant klemmetjes , die druk je in en voila je kunt hem er zo uit trekken
kermi011: Soms zit er onder de koelvin ook nog een zwart latje wat ervoor zorgt dat het koelblok niet het bord raakt. Maar dat is alleen bij de oudere processoren vandaar mijn eerdere vraag.
Een slot A dus. Je moet gewoon even goed kijken of er iets klemt en wat... Als het puur de 'cassette' is die klemt in het slot dan kun je hem met wat meer kracht eruitsleuren.
ik weet niet of het bij slot A ook zo is, maar bij mijn slot1 processor zitten twee klemmetjes aan de zijkanten die je moet indrukken terwijl je hem lostrekt
bij mij stond het trouwens in de handleiding van het moederbord, daar al gekeken?
bij mij stond het trouwens in de handleiding van het moederbord, daar al gekeken?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
er zitten van die klemmetjes aan de zijkant (bij slot1 en slotA) als je deze omhoog schuift dan kan hij los.
of je kunt twee klemmen naar de zijkant duwen en dan de SEC eruit halen.
of je kunt twee klemmen naar de zijkant duwen en dan de SEC eruit halen.
Dat is dus niet slot 1 maar slot A:Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:40:
de koeler zit er ook nog op. het gaat om een amd athlon (800) en een msi k7 moederbord

Als je naar de athlon op deze foto kijkt zitten er 2 lipjes in de linker en rechter bovenhoek. Die moet je naar het midden drukken en dan kun je de proc en zo uithalen.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
http://www.computerhope.com/issues/ch000424.htmIf your processor is a slot processor the heat sink does not need to be removed and in most cases cannot be removed. To remove a slot processor, locate two tabs on either side of the processor. Move these slots to the outward position and the process should be able to be removed by vertically pulling it out.
Pagina: 1