Toon posts:

Logitech probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers, heb probleempje met mijn logitec cordless itouch keyboard en muis. Denk dat mijn ontvanger naar de klot*n is.

Weet iemand van jullie of er een zaak ik waar ik die ontvanger los kan krijgen, of kent iemand het probleem ???. van een op andere dag deed hij neits meer.. en is echt de ontvanger want zowel muis als toetsenbord tegelijk lijkt me sterk.

Baterijen zijn al eens vervangen, is het dus ook niet.

Ik stuur dadelijk ook eens een mail naar logitech maar misschien weten jullie het al.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:45

-ET-

Phone Home

zijn volgens mij al meerdere topics over geweest. Meestal was een mailtje naar Logitech voldoende om een nieuwe ontvanger te krijgen.

Verwijderd

Zitten daar niet van die connect knoppies op zoals bij de opticale versie? Vraag het me zomaar af. Dat wil nog wel eens helpen :D Anders moet je idd eff bellen met Logitech

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:49

DarkSide

theres no place like ::1

Neem aan dat je al een paar keer op connect gedrukt hebt?
Er staat niet iets raars in de weg of zo.
Kan zijn dat de ontvanger in een 'dood' gebied zit. Verplaats deze is.
Verder misschien terug naar de winkel en kijken wat hij daar doet (misschien heb je zelfs nog garantie?)
Los ben ik ze nog niet tegengekomen.
Maar ik zal gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt en daar testen.
Mocht er hier geen zinnige oplossing komen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb op knopje gedrukt, en ontvanger staat 5 cm van toetsenbord af. en Mycom geeft geen garantie op dat ding.. ze zeggen moet je bij logitec zijn, is al 1.5 jaar oud.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

druk ook eens op connect op het Tb en op het connect knopje aan de onderkant van de muis :P

www.google.nl

Verwijderd

Logitech zelf geeft 5 jaar garantie... Tenminste op mijn Cordless desktop Optical.. (Die zwarte)

Verwijderd

Bij mij ook 5 jaar! Maar goed.. Als alle connect knoppies zijn ingedrukt en je ontvangding saat 5 cm van je toetsenbord dan klopt er dus idd echt niets van dat ding.. En dan moet je gewoon die gasten van Logitech eff wakkerschudden _/-\o_
Pagina: 1