Online betalingen, welke bedrijven verzorgen dit in .NL ??

Pagina: 1
Acties:

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Hyall,

Ik ben op dit moment aan het onderzoeken welke bedrijven/organisaties (liefst van nederlandse bodem) creditcard/ipay betalingen verzorgen op het internet, maar veel verder dan ibill kom ik niet.

Zijn er tweakers die zelf al s te maken hebben gehad met een betalingsdienst , en daar misschien negatieve/postitieve ervaringen mee hebben ?

Ik open binnenkort zelf een webwinkel, en vraag me dus af of creditcard/ipay betalingen een beetje betrouwbaar/betaalbaar zijn...

Ben benieuwd!

Like this yall...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Via Interpay kan je een hoop regelen.

Door hun worden ook alles pin-automaten in nederland geregeld enzo, en ik weet ook bijna zeker dat ze ook wel iets met webbetalingen doen.

Je moet er wel rekening mee houden dat als je in nederland betaald met een creditcard dat het voor de leverancier bijna 5% duurder wordt.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:24
Bibit kan online creditcard betalingen regelen voor je (is NL toko)

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 06 september 2002 @ 11:41:
Via Interpay kan je een hoop regelen.

Door hun worden ook alles pin-automaten in nederland geregeld enzo, en ik weet ook bijna zeker dat ze ook wel iets met webbetalingen doen.

Je moet er wel rekening mee houden dat als je in nederland betaald met een creditcard dat het voor de leverancier bijna 5% duurder wordt.
Helaas doet Interpay dit niet meer, ze gaan hier zeer binnenkort mee stoppen.

Alternatief : Ogone (zit in belgie gevestigd, maar bied vele mogelijk heden) voor meer info moet je hiervoor maar eens kijken op http://www.intropay.nl

Daarnaast bestaat BiBit ook nog, het nadeel van deze partij is dat zij op je creditcard afschrift komen te staan ipv de partij waar jij je goederen van koopt.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

TripleDeal doet dit ook en is een stuk goedkoper dan Bibit.