Ik wil in asp.net commondialogs gebruiken, bijvoorbeeld een OpenFileDialog. Ik wil geen input file box gebruiken. Ik heb het hele internet afgezocht, en ik begin het idee te krijgen dat het niet kan
, kan hier iemand licht in mijn duisternis schijnen?
Wat bedoel je met een input file box?
In de System.Windows.Forms namespace zijn er Common Dialog Boxes gespecifieerd. Heb je al eens in de .NET SDK documentatie gekeken?
In de System.Windows.Forms namespace zijn er Common Dialog Boxes gespecifieerd. Heb je al eens in de .NET SDK documentatie gekeken?
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Browser: Sandbox. Daarbuiten kun je dus niet via client side code, behalve via bv input file tags. C'est la vie.
Euuh... liever nietVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 11:20:
kan hier iemand licht in mijn duisternis schijnen?
oogjes open, snaveltjes dicht
Ik zal nog eens beeldspraak gebruiken
OK, dat dacht ik ook al. Hetvolgende wil ik, maar misschien ben ik wel te veel gefocused op de commondialogs. Ik heb een record in een tabel waar een pad en filenaam in opgeslagen is. Deze kan ik op het scherm tonen met behulp van een textbox. Als users deze willen wijzigen wil ik dat ze kunnen browsen naar een veld. Dat gaat op zich prima met een File Field. Het nadeel van dit ding is dat ik er geen waarde in kan plakken bij het begin. Ik heb ook al gedacht aan een textbox bovenop een filefield, maar daar krijg ik het ook niet echt gebruiksvriendelijk mee.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 11:35:
Browser: Sandbox. Daarbuiten kun je dus niet via client side code, behalve via bv input file tags. C'est la vie.
Zucht.