Toon posts:

[Printer] ene doet het wel, ander niet, op domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier op de zaak heb ik 1 domein, sommige ws's hebben daarop hun eigen printer aangesloten en geshared (hp 840), nu wil ik vanaf een pc zonder printer een gesharede printer toevoegen, alleen dit werkt niet bij 1 pc.
Ik kan vanaf die pc waar ik dus een printer wil toevoegen alle printers toevoegen die ik wil ... behalve voor 1 pc ..
Hij staat ook geshared, zit ook op het domein, de hele situatie is exact hetzelfde, maar toch ziet hij die printer niet, en laat ik nu net die ene nodig hebben ..
heeft iemand idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Kun je wel bij andere shares op die ene bak komen dan, of die bak pingen?
Misschien loopt er een route verkeerd, of is er een probleem met IP-adressen?

Verwijderd

Topicstarter
nee het heeft niks met ip's te maken, ze krijgen dat allemaal auto toegewezen ..
het is een (volgens mij) simpel probleem, maar zie ik iets over het hoofd ..
ik kan alle andere shares benaderen .. en ik zie zelfs de pc staan in netwerkprinters, maar als ik erop dubbelklik, krijg ik daaronder niet zijn gesharede printer te zien, terwijl ik die wel kan zien vanaf mijn pc ..
Het heeft ook niets met de rechten te maken, want ik heb iedereen toegang gegeven ...

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Op welk OS draait de machine waaraan de printer ECHT is verbonden en welk OS heeft de computer die je daar naar probeert te connecten?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
alles draait op 2000