Verwijderd
it's the car that separates the man from the boys
[ Voor 0% gewijzigd door Rockster op 06-09-2002 11:16 . Reden: typo ]
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Man zoveel stof heb ik niet eens in mijn machine die gewoon open staat op mijn zéér stoffige kamer!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
ik heb zelfs een ionisator draaien maar ook dat wil niet schelen....
(ik denk dat ik mijn systeem maar dicht kit)
Iets? Heel heel, je moet eens mijn filter zien van me Lian Li kastsuperduper schreef op 06 september 2002 @ 11:50:
Plak eens van die fijne stoffilters voor je luchtinlaten van de PC kast. Houd in ieder geval iets tegen.
w00t
zoals er al gezegt werd.. volgende keer zuigen met je stofzuiger en niet blazen
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
en dit is van 4 maanden!!!!!! lijkt me niet gezond om zo te moeten wonen
Bij mijn kast zit er een stof filter voor m'n intake fan.
Niet?
[Specs]
dan heb je nauwelijks last van stof .. alleen af en toe de stofzijger op het filter en klaar is kees.
De stof die dan nog wel binnenkomt veroorzaakt allen een heel klein aanslaglaagje ... en laat NIET de koeler van je CPU dichtslippen.
Verwijderd
Verwijderd
omg, dat is idd wel errug veel stof ... gebruik gewoon ff de stofzuiger en clean it !
licht genoeg op
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat wil ik best geloven dat je kamer stof vrij is, al je stof zit in je PCVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:35:
Heb nu wel ffies genoeg gehoort over me kamer AJH!!!! tis hier schoon genoeg, je kunt hier van de vloer eten...
n54 power!
Nee, de intakefan als stofzuiger, hij heeft voor de foto even de wieltjes van de kast afgehaald
Een stoffiltertje voor de intakefan wil wel eens helpen, het liefste een die je uit het rekje kan halen en iedere week kan schoonmaken.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
(ben zelf ook redelijk allergisch dus NoFo
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ik dacht mijn oude 386 tower van IBM van 10 jaar oud al stoffig was, maar dit slaat alles.
staat je kast op de grond? probeer em dan eens op pootjes te zetten, dan trek de intake fan niet alle lucht over de grond zodat er minder stof mee komt.
en anders: zet roostertjes voor de fans, of doe er stoffilters op.
Dit topic is gesloten.
![]()