4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Volgens mij niet.
Zelfs bij de Combifoto waar je zelf je foto's kan afdrukken moet je nog langer wachten.
Thuis printen dan maar?
Zelfs bij de Combifoto waar je zelf je foto's kan afdrukken moet je nog langer wachten.
Thuis printen dan maar?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Kodak Express winkels met een eigen "digitaal minilab" kunnen het binnen 1 uur doen. http://www.kodak.nl/NL/nl...ent/numerique/print.shtml
Oscar the Grouch schreef op 06 september 2002 @ 10:29:
Volgens mij niet.
Thuis printen dan maar?
offtopic:
wat bedoel je met zelf afdrukken? mag je dan gewoon plaats nemen achter een pc, of kun je dan zelf bv je CF kaartje in die printer rammen ofzo?
wat bedoel je met zelf afdrukken? mag je dan gewoon plaats nemen achter een pc, of kun je dan zelf bv je CF kaartje in die printer rammen ofzo?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
tja... hoeveel foto's wil je...Microkid schreef op 06 september 2002 @ 10:27:
Zijn er winkels die een 1-uur service hebben voor digitaal afdrukken?
(ja, ik heb de search gebruikt en niks gevonden, ook niet op de sites van hema, kruitvat en dixons e.d.)
Zo niet, welke winkels zijn dan het snelste? Of kan je ergens zelf adrukken?
kijk, bij een fotorolletje weet je gewoon dat zijn zo'n 27 foto's...
digitaal kan dat wel is uitlopen tot 200+ foto's ...
dat gaat niet in 1 uur lukken...
ik heb hier thuis een HP photosmart P100 staan... die drukt op fotopapier af (net iets minder dan kruitvat) dus ik kan thuis alles meteen afdrukken...
BaRF schreef op 06 september 2002 @ 16:15:
[...]
offtopic:
Er staat een soort terminal met CDrom-speler en diverse sloten voor geheugenkaarten.
Je selecteerd zelf de fotos die je afgedrukt wilt hebben en past eventueel nog wat instellingen aan et voila
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
als je in zeeland woond heb je foto verschoore daar hebben ze een machine waar je je memory cards in kan steken. de foto's die je wild hebben moet je aanvinken met de computer en de grootte kan ook gekozen worden. na een uur liggen ze klaar...:) als het er niet TE veel zijn natuurlijk
Verwijderd
Ik laat mijn foto's altijd afdrukken bij fotobister in Delft (voldersgracht). Daar kan je afhankelijk van de drukte (maar volgens mij is het doordeweeks altijd rustig) binnen binnen een half uur je foto's hebben (soms zelfs binnen een kwartier). Verder is het ook nog 1 van de goedkoopsten (24 cent voor 10x15).
Verwijderd
Ik weet het niet, ik liep vandaag langs combifoto en daar hadden ze een bord buiten staan dat de een uur service nu ook voor digitale foto's gold. Ik denk dat het daar nu dus kan.Oscar the Grouch schreef op 06 september 2002 @ 10:29:
Volgens mij niet.
Thuis printen dan maar?
Pagina: 1