Toon posts:

[win98] explorer crasht vaak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Explorer geeft vaak foutmeldingen (dat hij fouten heeft of iets dergelijks) dus had ik de schijf geformateerd en op nieuw windhoos 98 (se) geinstalleerd. Maar nu krijg ik weer vaak die foutmelding van de explorer. Wat kan dit zijn, dit moet haast wel hardware matig foutje zijn, maar wat? (geheugen?)

Verwijderd

Je kunt het eens proberen door je geheugen er gedeeltelijk uit te halen. Misschien dat een uitgebreide scandisk uitkomst biedt...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geheugen testen: www.memtest86.com. Verder inderdaad je HDD testen, evt. ook de andere hardware (of haal er een tijdje zo veel mogelijk uit).

Het zou trouwens helpen als je aangeeft wat de foutmelding nu precies is :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:51
heb je em al geupdate naar de laatste versie (6.nogwat) dat wil mischien ook wel helpen

Bier, Whiskey en Metal!!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Lord_Mithril schreef op 06 september 2002 @ 11:05:
heb je em al geupdate naar de laatste versie (6.nogwat) dat wil mischien ook wel helpen
Gaat het om de Internet Explorer, of om explorer.exe? Dan zijn namelijk twee verschillende dingen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:51
F_J_K schreef op 06 september 2002 @ 11:13:
[...]

Gaat het om de Internet Explorer, of om explorer.exe? Dan zijn namelijk twee verschillende dingen ;)
:X |:(
maar updatete die ook niet andere dingen in windows? dacht t wel.. tis al tijd geleden dat ik win98 update/draaide

Bier, Whiskey en Metal!!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 10:14:
Maar nu krijg ik weer vaak die foutmelding van de explorer.
Ik denk dus dat ie explorer.exe bedoeld en niet iexplore.exe

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Heb ik ook wel eens gehad. Even zoeken op site van MS en daar staat waarschijnlijk wel hoe dit op te lossen is.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei was het de explorer die vast liep en NIET internet explorer. en al de nieuwste versies etc staan er al op, keb al me hardware ook al getest, blijft trug kome (tis een hele kale nieuwe verse windhoos)

Verwijderd

1 woord: d0h!!!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

:? Wat wil je daarmee zeggen? De Huiskamer is 20 deuren verder.

grimmyreaper: geef de precieze foutmelding nu even.

offtopic:
Lord_Mithril: er worden voor zover ik weet inderdaad ook wat Windows bestanden geupdate door IE6. Dus het was zo gek nog niet - al neem ik aan dat alle service packs en patches voor Windows zelf al zijn geinstalleerd en alle relevante bestanden dus al zo zijn gepatchd.

Pagina: 1