Bier, Whiskey en Metal!!
omdat het daar hoort
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
in dat geval.. please explain..
ik ben bezig met een programma, ok het gebruikt iets in windows (duh wat niet) maar voor zover ik snap is t programeer werk.. wos is volgens mij meer voor windows related problemen (mn xp doet vreemd enzo)
Bier, Whiskey en Metal!!
Je topic is meer "hoe doe ik dit in dit programma" dan een programmeer probleem en hoort blijkbaar meer in SA thuis (WOS is een operating system, wat-ie daar doet snap ik nie, zal wel een foutje zijn).
PW en dergelijke zijn in elk geval waarschijnlijk niet voor dat soort programma-scriptvragen bedoeld.
PW en dergelijke zijn in elk geval waarschijnlijk niet voor dat soort programma-scriptvragen bedoeld.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
thnx SA kan ik nog wel een beetje begrijpen.. vond WOS al zo vaagJvS schreef op 06 september 2002 @ 09:41:
Je topic is meer "hoe doe ik dit in dit programma" dan een programmeer probleem en hoort blijkbaar meer in SA thuis (WOS is een operating system, wat-ie daar doet snap ik nie, zal wel een foutje zijn).
bij deze vraag ik dan meteen die move aan
Bier, Whiskey en Metal!!
Het is een windows script en dat is historisch bepaald voor WOS bedoeld.
Heb nl van de week ook al een topic van je gemoved uit P&W naar WOS
en daarvoor had ik nog ff met ACM overlegd. KIX==WOS
(tenzij de ZachteJongens het er ab-so-luut niet mee eens zijn
)
(tenzij de ZachteJongens het er ab-so-luut niet mee eens zijn
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
zolang mn topic maar ergens komt waar ze er verstand van hebben (denk dan toch eerder aan SA dan aan WOS (in wos zie ik alleen topix van help xp doet vreemd/is traag nofi D2KD2k schreef op 06 september 2002 @ 09:44:
Het is een windows script en dat is historisch bepaald voor WOS bedoeld.
(tenzij de ZachteJongens het er ab-so-luut niet mee eens zijn)
Bier, Whiskey en Metal!!
Pagina: 1