XboX In het kort..

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke mensen even een aantal dingen straight zetten wat betreft de XboX

dit is wat ik er vanaf weet maar sommige dingen zijn ook onduidelijk dus please corrigeer me als ik iets verkeerd heb :)

- Kan standaard DVD's afspelen
- Is STandaard Regiovrij
- GamePad ligt lekker inje handen
- EnigmaH chip zorgt ervoor dat je divx af kan spelen en alle spellen

264,95 is niet duur voor een XboX met DVD-kit, Jurrasic Park 3 DVD en een XboX magazine :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

is niet standaard regio vrij
op het moment dat je die dvd dongel (dvd kit) erin stopt pakt hij die regio en zet hem vast.
in ons geval dus nederland.

You can't free a fish from water.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke dats leuk :( ik neem aan dat er een manier komt om dat te omzeilen. Ik bedoel moet nieuwe chip kunnen we er ook al grotere HD's inhangen. Weet zo niet welke maar het was iig geen ENigmaH ( kom ik zometeen wel weer op terug even opzoeken)

In princiepe is Regio 2 wel genoeg maar ik heb ook een aantal Regio 1 DVD's ( van die manga crap en wat hiphop docu's) die ik natuurlijk ook graag wil zien :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 12:45
Neem een x-ecuter of een PC BioXX of wacht op de xodus/matrix chip.
Met deze kan je allemaal je HD upgraden en regiovrij je dvd's afspelen! En nog veel meer ;)

Coïtus ergo sum

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
kijk het begon allemaal 2 dagen geleden ik heb een best 1337 pctje ( specs kloppten nu niet meer in me sig) maar ik keek dus zo op ene rls boardje en zag die vette PS2 tekken look-a-likes en krege weer zin om dat te spelen , maar aangezien PS2 niet op pc kan wordje zowat gedwongen om dan een PS2 te kopen. Dus zei ik dat tegen ene vriend van me en hij zei dat ik beter een XboX kon kopen en dat hij voor 280USD wel eentje voor me had met Chip naja leuke aanbieding he! dat zo een 260 euro.

Dus ik zo met diegene praten wie het verkoopt naja hij heeft dus 2 XboX 1 met EnigmaH en die andere heft een wat meer moderne cip die heeft er een 40gb hd in. Dus ik er tijdje over na gedacht en had ik zo iet svan hey, ik wil ook een nieuwe chip! :) dus koop ik nu gewoon een nieuwe Geniet van me DVD's en 1 of 2 spelletjes dan als die nieuwe chip helemaal rijp is laat ik hem chippen heb ik iig beter garantie en een moderne chip, ben wel iets meer centjes kwijt eiglijk :/

Weet iemand waar je XboX -> PS2 gamepad convertors kan kopen ? zodat ik er een PS2 padje eraan kan hangen ? Die dingen liggen echt het beste in hand :)

Verwijderd

Effe een vraagje , met het spel James Bond 007 oid , is het normaal dat je die niet op je hd kan opslaan?

Op de achterkant staat namelijk in een rood vakje -geheugen module- , dat lijkt geen optie maar een noodzaak!

Heb je nou wel of niet een memory card nodig om dit spel om te kunnen slaan , heb de Xbox hotline gebeld maar die zei dus dat dat niet nodig was...

Weet iemand hier meer over te vertellen...

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 09:08:
Effe een vraagje , met het spel James Bond 007 oid , is het normaal dat je die niet op je hd kan opslaan?

Op de achterkant staat namelijk in een rood vakje -geheugen module- , dat lijkt geen optie maar een noodzaak!

Heb je nou wel of niet een memory card nodig om dit spel om te kunnen slaan , heb de Xbox hotline gebeld maar die zei dus dat dat niet nodig was...

Weet iemand hier meer over te vertellen...
Ben bang dat je toch echt wel een Mem blokkie nodig hebt. is niet zo een ramp toch ?50 euro ofsow heb je er eentje maarja hoevaak je die gebruikt weetik nie :P

Heeft iemand een URL waar alle games tot nu toe staan voor XboX ?En welke spellen zijn vet ? er is geen Grand Tourismo 3 voor Xbox of wel ?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Mary Wana schreef op 06 september 2002 @ 09:11:
[...]

Ben bang dat je toch echt wel een Mem blokkie nodig hebt. is niet zo een ramp toch ?50 euro ofsow heb je er eentje maarja hoevaak je die gebruikt weetik nie :P

Heeft iemand een URL waar alle games tot nu toe staan voor XboX ?En welke spellen zijn vet ? er is geen Grand Tourismo 3 voor Xbox of wel ?
Nope geen GT3, maar volgens mij wel andere -misschien iets minder- leuke games.

Move OH--> Spielerij?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 06 september 2002 @ 09:17:
[...]

Nope geen GT3, maar volgens mij wel andere -misschien iets minder- leuke games.

Move OH--> Spielerij?
Ben nu aan het zoeken maar kom niet veel meer tegen dan TD racing en Project Gotham :/ Ik wil GT3 :'(

Ik heb tot nu toe ook niet echt een Game list kunnen vinden :S Google vind extreem veel maar niet wat ik zoek :S

Ik heb ook nog geen echte bevestiging gehad van mijn stellingen hierboven.... :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Mary Wana schreef op 06 september 2002 @ 09:21:
[...]

Ben nu aan het zoeken maar kom niet veel meer tegen dan TD racing en Project Gotham :/ Ik wil GT3 :'(

Ik heb tot nu toe ook niet echt een Game list kunnen vinden :S Google vind extreem veel maar niet wat ik zoek :S

Ik heb ook nog geen echte bevestiging gehad van mijn stellingen hierboven.... :)
Laat me es zien wat ik je kan vertellen
- Kan standaard DVD's afspelen
In het pakket dat jij aanschaft jupz (incl remote jpIII etc.)
- Is STandaard Regiovrij
Klopt totdat je de remote erin steekt dan is ie regio locked (2)
- GamePad ligt lekker inje handen
Nee! Niet bij mij iig. Heb hier een GC en een PS2 en de xbox kan gewoon niet aan die controllers tippen.
- EnigmaH chip zorgt ervoor dat je divx af kan spelen en alle spellen
Features

~ Only 29 easy to solder wires (soon to be 12 wires)

~ All Backups of Xbox games will boot flawlessley

~ All Import Original Xbox games will boot flawlessly

~ Boots games from ALL release groups - not just some of them

~ NEW No-patch Hack - boots all games without any patches

~ All online gaming possibilities tested with no spy issues

~ Compatible with CDR/CDRWDVDR/DVDRW (However DVD should be used for best results}

~ Can use cheap unbranded general purpose DVDR media

~ Universal design that works on all models from all regions (USA/JAP/PAL)

~ Manual switching of kernels for stability (auto switching seemed unreliable after much testing)

~ All wiring points are VERY easy - no IC's to solder to - all presoldered pads.

~ Modified XBE's and custom code can boot (This is a HUGE feature - as you'll all see soon)

~ Macrovision Removed (Copy your DVD films to VCR - including region 1 to PAL VCR)

~ Multiple Region DVD Dongles can be used (XBOX normally locks onto 1 region)

~ Enigmah will support by releasing our own software (e.g. Video Mode Selector)

~ Future custom software is being worked on as we speak - ALL to be released for free

~ Low Power Consumption (only 3.25 volts)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• LopeZ
  • Laatst online: 24-01 15:37

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SP

Verwijderd

Mary Wana schreef op 06 september 2002 @ 09:11:

http://www.tothegame.com
En dan op xbox klikken natuurlijk ;) :+

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
ik heb James Bond 007 en geen memorycard.
Dat spel zeg gewoon alles op de HD so far.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep hij saved alles op HD maar als je savegames mee wilt nemen dan moet je dus wel een memcard aanschaffen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

of naar je pc ftpen en dan weer bij de ander terug ftpen is wel wat werk maar scheelt 50 €

Verwijderd

modden is wel handig maar pas op dat je niet gepakt word door ms als je xbox live koopt.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Ik koop geen XboX live, mischien later een 2e XboX maar ik heb hem gekocht voor Video bak zegmaar, en ook Sp spellen. WIl hem ook modden en andere HD erin. Weet alleen nog niet welke chip en welke HD ik erin moet kwakken

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53

Kid Buu

Huh, Pietje?

Als ik die features zo lees van de enigmah chip zie ik dat ie cdr ondersteund, klopt dat ook? Want ik had lik-sang gemaild hierover maar die zeiden dat het aan je dvdspeler van je xbox ligt of ie wel of niet cdr's kan afspelen en niet aan de modchip.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Ben bang dat je toch echt wel een Mem blokkie nodig hebt. is niet zo een ramp toch ?50 euro ofsow heb je er eentje maarja hoevaak je die gebruikt weetik nie
voor de xbox heb je NOOIT een memorycard nodig..je kan ALLE games saven naar de hd..memorycard wordt gebruikt om games uit te wisselen..en als binnekort xbox live uitkomt zal dat zelfs niet meer nodig zijn denk ik :)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Ik was zoo pissed toen ik zag dat hij geen CD-r las :/ ghey gewoon maare oke med die mod chip kan het wel toch ? ook mp3 cds?

Als ik er dan een andere HD in heb he kan ik dan ook gewoon MP3 erop dumpen ? en divx? en ook die XboX backups ( dus full size isos van paar gb) ?

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:14
iig dat gerucht dat de joystick te groot was en niet fijn was is echt vette bullshit vind ik :)
hij ligt harstikke fijn in de hand

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Psssst, hier loopt een hele lange draad waar onwijs veel in staat wat je nu vraagt, plus ervaring van mensen met de modchips ;)

[rml][ XboX] Hebben jullie hem al ge-tweaked ?[/rml]

Voor degene hieronder: Je wilt op dit moment geen enigma, maar een PC BIoxxx, waarvan je de Bios kunt flashen en die je ook uit kan zetten voor als je X-Box Live wilt gaan draaien...

[ Voor 0% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2002 12:52 . Reden: Link vergeten |:( ]

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:14
MaDLiVe schreef op 06 september 2002 @ 09:30:
[...]

Laat me es zien wat ik je kan vertellen

[...]

In het pakket dat jij aanschaft jupz (incl remote jpIII etc.)

[...]

Klopt totdat je de remote erin steekt dan is ie regio locked (2)

[...]

Nee! Niet bij mij iig. Heb hier een GC en een PS2 en de xbox kan gewoon niet aan die controllers tippen.

[...]

Features

~ Only 29 easy to solder wires (soon to be 12 wires)

~ All Backups of Xbox games will boot flawlessley

~ All Import Original Xbox games will boot flawlessly

~ Boots games from ALL release groups - not just some of them

~ NEW No-patch Hack - boots all games without any patches

~ All online gaming possibilities tested with no spy issues

~ Compatible with CDR/CDRWDVDR/DVDRW (However DVD should be used for best results}

~ Can use cheap unbranded general purpose DVDR media

~ Universal design that works on all models from all regions (USA/JAP/PAL)

~ Manual switching of kernels for stability (auto switching seemed unreliable after much testing)

~ All wiring points are VERY easy - no IC's to solder to - all presoldered pads.

~ Modified XBE's and custom code can boot (This is a HUGE feature - as you'll all see soon)

~ Macrovision Removed (Copy your DVD films to VCR - including region 1 to PAL VCR)

~ Multiple Region DVD Dongles can be used (XBOX normally locks onto 1 region)

~ Enigmah will support by releasing our own software (e.g. Video Mode Selector)

~ Future custom software is being worked on as we speak - ALL to be released for free

~ Low Power Consumption (only 3.25 volts)
En waar haal je hier in nederland zon Enigmah chip ? en laat je hem solderen ?
:)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 07 september 2002 @ 12:51:
[...]

En waar haal je hier in nederland zon Enigmah chip ? en laat je hem solderen ?
:)
in Friesland :P
www.hotbit.nl

Pagina: 1