[WinXP] Slipstreamen mislukt steeds

Pagina: 1
Acties:

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik probeer al een hele tijd te slipstreamen volgens die link (http://www.tacktech.com/d...object=article.cfm&id=160), maar wat ik ook doe (welke versie van Windhoos ik ook in de target dir zet), hij blijft deze error geven;

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Failed to copy some or all of the files necessary for integrated install.
Please check that:
a) No network or copy errors occurred during the integration process
b) The format of the destination directory is correct.
The files to be integrated must reside in an i386 and/or ia64 or nec98 directory (i.e. for an i386 share, if you typed "update /s:c:\cdshare", the files must be in the c:\cdshare\i386 directory).
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand een idee wat er verkeerd is / ik fout doe??
(ik heb hem wel al prima installed op mijn bak!)

Verwijderd

hmmz

Heb je het pad goed aan gegeven...

dwz. je moet bij slipstreaming een pad aangeven naar de WinXP CD en niet alleen de I386 dir.

wat ik altijd doe bij slipstreaming is de HELE cd kopieeren naar bijv: C:\xpcd, daarin staat niet alleen je i386 maar ook de andere dirs. dan doe ik een slipstream commando (update /s:c:\xpcd ) uit de directory waar m'n servicepack uitgepakt is.

het werkt bij mij altijd >:)

suc6

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 12:34 . Reden: typfout ]

Verwijderd

gewoon C:\XP\XP-SP1.EXE -S:C:\XP\CD-ROOT doen :D

Heb ik ook gedaan werkt perfect.

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik wist al wat jullie zeiden, maar bedankt. Ik heb een andere Windows XP Pro CDROM gecopied naar die dir nu (2e keer) en nu doet ie het, vreemd allemaal, maar het is gelukt!

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
kan je de nederlands versie al downloaden of niet en zo ja wat is het adres