Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Snap ter nix van?
object.top en object.left heb je dacht ik.
MSDN he.
Wat wil je waarheen verplaatsen dan?
object.top en object.left heb je dacht ik.
MSDN he.
Wat wil je waarheen verplaatsen dan?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Copy-n-Paste cowboy!
Sorry, maar het volgende gaat nogal bot overkomen: als je iets niet snapt, ga het dan ook niet gebruiken! Besteed liever wat tijd aan het doorspitten van een JS manual voordat je zomaar scriptjes gaat lopen knippen en plakken.
Het script zo bekijkende zal het nogal wat aanpassingen vergen om het in jouw site te implementeren, ik denk dat je beter zelf iets zou kunnen maken...
Sorry, maar het volgende gaat nogal bot overkomen: als je iets niet snapt, ga het dan ook niet gebruiken! Besteed liever wat tijd aan het doorspitten van een JS manual voordat je zomaar scriptjes gaat lopen knippen en plakken.
Het script zo bekijkende zal het nogal wat aanpassingen vergen om het in jouw site te implementeren, ik denk dat je beter zelf iets zou kunnen maken...
Intentionally left blank
ffies lezen dan he, staan instructies in de source lijkt me...
anyways dis de constructor:
new Menu(Vertical menu? (true/false), 'popout indicator', left, top, width, 'mouseover colour', 'background colour', 'border stylesheet', 'text stylesheet');
wat dacht je van andere waardes voor left en top opgeven? Dat zou moeten werken als je script correct is....
Deze moet je dus aanpassen lijkt me:
menu[0][0] = new Menu(false, '', 5, 0, 17, '#255E9A', '#26568A', '', 'itemText');
mah goed, heb niet alles doorgelezen, dus mocht het niet werken dan wil ik er nog wel ff langer naar kijken...
anyways dis de constructor:
new Menu(Vertical menu? (true/false), 'popout indicator', left, top, width, 'mouseover colour', 'background colour', 'border stylesheet', 'text stylesheet');
wat dacht je van andere waardes voor left en top opgeven? Dat zou moeten werken als je script correct is....
Deze moet je dus aanpassen lijkt me:
menu[0][0] = new Menu(false, '', 5, 0, 17, '#255E9A', '#26568A', '', 'itemText');
mah goed, heb niet alles doorgelezen, dus mocht het niet werken dan wil ik er nog wel ff langer naar kijken...
De website van topicstarter heeft een menu opgebouwd met procentuele waardes; ik ben dan ook bang dat het aanpassen hiervan niet bij alle resoluties even goed gaat werken....Morrar schreef op 06 september 2002 @ 01:42:
Ow sh.. te snel geweest, vrees dus dat je deze:
menu[1][0] = new Menu(true, '>', 0, 22, 80, defOver, defBack, 'itemBorder', 'itemText');
moet hebben...
offtopic:
hmmz helaas geen edits meer mogelijk...
Intentionally left blank
is er dan een makkelijkere manier voor zo'n dropdown menu? en zijn er ook makkelijkere? ik heb deze gecopyeerd van me buurjongen ( M3ga-Man (13)) die het had gevonden.. hij was een beetje aan het zoeken naar bepaalde dingen..crisp schreef op 06 september 2002 @ 01:45:
[...]
De website van topicstarter heeft een menu opgebouwd met procentuele waardes; ik ben dan ook bang dat het aanpassen hiervan niet bij alle resoluties even goed gaat werken....
maargoed zijn er ook andere manieren voor zon menuutje?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Er is een goede plugin voor Dreamweaver waarmee je via een wizzard een
DHTML menu kan maken en in je site kan implementeren, deze plugin kun je
gratis downloaden van de maker (Sothink), vervolgens installeer je de plugin via
de Macromedia Extension Manager. (je moet dus wel Dreamweaver gebruiken!)
kijk maar op :
http://www.sothink.com/webtools/dhtmlmenu/download.htm
ik heb zelf niets met deze website te maken, is geen spam o.i.d!!
DHTML menu kan maken en in je site kan implementeren, deze plugin kun je
gratis downloaden van de maker (Sothink), vervolgens installeer je de plugin via
de Macromedia Extension Manager. (je moet dus wel Dreamweaver gebruiken!)
kijk maar op :
http://www.sothink.com/webtools/dhtmlmenu/download.htm
ik heb zelf niets met deze website te maken, is geen spam o.i.d!!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Pagina: 1