Maat van me heeft een Liteon 32/10/40 gehaald bij Etelcom voor 55€(bulk).
Nu zegt hij dat nero die brander ziet als BTC BCEIM. Is dit normaal?
Verwijderd
webOS all the way!
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Voor de zekerheid met SiSoft Sandra even checken of het inderdaad het geval is.Sjah schreef op 06 september 2002 @ 00:23:
Maat van me heeft een Liteon 32/10/40 gehaald bij Etelcom voor 55€(bulk).
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Verwijderd
Plextor heeft eigen firmware.dreeke schreef op 06 september 2002 @ 23:28:
LiteON fikker werkt met Sony, Teac, BTC en (woei!) LiteON firmwares. Met Plextor zou ik het niet weten.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
_JGC_ schreef op 07 september 2002 @ 00:15:
Die fikker op dat plaatje in die advertentie is duidelijk niet een Lite-on.
[afbeelding]
Hebben jullie ooit een Lite-on met twee knoppen gezien? Ik heb hier nu een aantal 12/10/32, 16/10/40, 24/10/40 en 40/12/48 lite-ons ingebouwd, en die zagen er allemaal anders uit dan deze afbeelding. Heb ook 1x een BTC gehad, en die ziet er idd zo uit
maw: besodemieterd. Als je een BTC verkoopt, adverteer dan ook met een BTC, niet met Lite-on. Ik zet toch ook geen Plextor 12X fikker te koop en dan blijkt het een Lite-on te zijn... "ja, maar hebben hetzelfde loopwerk". Mn reet, zelfde loopwerk of niet, deze BTC is geen lite-on.
heb je wel eens een lite-on gezien met heel groot lite-on aan de voorkantdreeke schreef op 07 september 2002 @ 12:14:
[...]
Heb je ooit een niet LiteON brander gezien met een LiteON sticker op de voorkant?(zie blauwe logo links op het laadje)
Het.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik heb nog nooit een Lite-on produkt gezien met een groot Lite-on logo op de voorkant, die hebben ze er dus zelf opgeplakt bij Etelcom.dreeke schreef op 07 september 2002 @ 12:14:
[...]
Heb je ooit een niet LiteON brander gezien met een LiteON sticker op de voorkant?(zie blauwe logo links op het laadje)
Het verschil tussen Plextor en LiteON kan ik nog wel behappen dat je dat niet leuk vindt... Maar bijvoorbeeld een Sony is gewoon precies hetzelfde als een LiteON. Dus misschien een BTC ook wel.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Verwijderd
_JGC_ schreef op 07 september 2002 @ 14:01:
[...]
Ik heb nog nooit een Lite-on produkt gezien met een groot Lite-on logo op de voorkant, die hebben ze er dus zelf opgeplakt bij Etelcom.
Lite-on heeft ook een eigen getweakte firmware, net zoals Plextor dat ook heeft. Om dan te zeggen dat BTC, Sony en Lite-on hetzelfde zijn is gewoon bullshit. Als die BTC echt 100% gelijk aan die Lite-on is, kan je em ook gewoon naar 48X flashen, en dat kan dus niet.
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 15:07:
Och.. ik kreeg de ene week degene met het ene frontje, de andere week met het andere frontje, t boeit toch allemaal nix. Alleen dat ie um als btc herkend... btc is k*tmerk, zou um terugsturen.
Verwijderd
BTC k*tmerk?Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 15:07:
Och.. ik kreeg de ene week degene met het ene frontje, de andere week met het andere frontje, t boeit toch allemaal nix. Alleen dat ie um als btc herkend... btc is k*tmerk, zou um terugsturen.
The writing speed auto recognition feature guarantees perfect quality data and audio CDs: you won't need to record at 4x to obtain a good quality PSX backup anymore! In my humble opinion this feature is really a great plus.
Verwijderd
dan is dat nog niet gelijk goed hoor..Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 11:44:
[...]
BTC k*tmerk?
Check dit eens:
http://www.alltechbox.com...c_bce3212im_eng_pg_1.php3
[...]
Verwijderd
Verwijderd