Philips 105S OSD Main menu Lock

Pagina: 1
Acties:

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:31

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Hoe moet deze ingodsnaam eraf? Handleiding heb ik na al die jaren niet meer (kwijt geraakt).

Iemand?

BVD

Ter land, ter zee en in de kroeg

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb ook een Philips 105S (en heb de handleiding ook nog), maar wat is er dan aan de hand en hoe kom je aan die lock (en wat voor nadeel/nadelen) ondervindt je ervan?

Verwijderd

Kan je een wat specificere uitleg geven van je probleem? Zo kan ik er niets mee.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Nou het probleem is dus dat het beeldscherm helemaal uitgerekt wordt als ik de pc opstart.
Nu zit ik op een resolutie 1024*768, maar dat is wel héél erg klein voor een 15 inch monitor.
En nu las ik dat mijn probleem opgelost kan worden met OSD als dat aan staat, maar deze staat nu dus uit en kan ik niet aan krijgen.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Christiano007 schreef op 06 september 2002 @ 13:29:
Nou het probleem is dus dat het beeldscherm helemaal uitgerekt wordt als ik de pc opstart.
Nu zit ik op een resolutie 1024*768, maar dat is wel héél erg klein voor een 15 inch monitor.
En nu las ik dat mijn probleem opgelost kan worden met OSD als dat aan staat, maar deze staat nu dus uit en kan ik niet aan krijgen.
Kweet niet hoor, maar zo te zien heb je een LCD scherm en daar is de MAX resolutie 1024*768. Kleiner (eigenlijk lager) zou ik niet gaan; het wordt dan erg vaag.

[update] * sjares las 150S ipv 105S :D Sorry... [/update]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
hehe :)

klein kickje

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Bij de 107P20 moet je de OK-knop 10 seconden indrukken, misschien dat het voor andere types ook werkt...

http://texturizer.net/firebird/

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
welke ok knop? *ziet pijltje naar beneden, pijltje naar boven, een min en een plus knop*

Pagina: 1