Zo ken ik er ook nog wel een paar:
Je zat in het internetcafe in Utrecht, het DPC shirt spande strak om je .......... (censuur, zie gemiddlede leeftijd van de DPC-er)
Je zat in het internetcafe in Utrecht, het DPC shirt spande strak om je .......... (censuur, zie gemiddlede leeftijd van de DPC-er)
There are no such things as stupid posts, just stupid persons
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:45 schreef havana het volgende:
Zaterdagavond (22 oktober); plaats: Groningen, eetcafé Cambrigde, tijd: 21:30
Je zat met een meisje... ik had geen gelegenheid je aan te spreken, maar je had wel zo'n mooooooooi t-shirtje aan
Wie was het?[/quote]Ehmz, dat zal ik waarschijnlijk geweest zijn 
Blond haar, wit DPC shirt aan...
Zaterdagavond (22 oktober); plaats: Groningen, eetcafé Cambrigde, tijd: 21:30
Je zat met een meisje... ik had geen gelegenheid je aan te spreken, maar je had wel zo'n mooooooooi t-shirtje aan
Blond haar, wit DPC shirt aan...
Sparerib menu... hmmm 
Ik zat aan de lange tafel naast je, samen met 7 andere studenten. We gingen die avond naar de Kermesse d'Hiver, dus vandaar.
Ik had de steak met pepersaus
Ik zat aan de lange tafel naast je, samen met 7 andere studenten. We gingen die avond naar de Kermesse d'Hiver, dus vandaar.
Ik had de steak met pepersaus
Hehe, dan zat je dus vlak bij mij... 
Was goed, en goedkoop eten daar!
Aardig wat TA vlees verorbert... die beesten zijn zo contraproductief dat ze ze maar beter kunnen slachten
Was goed, en goedkoop eten daar!
Aardig wat TA vlees verorbert... die beesten zijn zo contraproductief dat ze ze maar beter kunnen slachten
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 18:56 schreef havana het volgende:
Sparerib menu... hmmm
Ik had de steak met pepersaus :)[/quote]Aha, dat was toch een feestje van Vindicat?
Ik kwam zelf gewoon om te stappen, behoor tot de "working class"
Sparerib menu... hmmm
Ik had de steak met pepersaus :)[/quote]Aha, dat was toch een feestje van Vindicat?
Ik kwam zelf gewoon om te stappen, behoor tot de "working class"
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 09:13 schreef Mr_Atheist het volgende:
Vindicat.... BRAAAAAAAAAAK![/quote]Voel je niet helemaal lekker ongelovige?
Moet je wat eerder naar bed gaan, en niet blijven wachten totdat onze TA vrienden wakker worden.. <grin>
Vindicat.... BRAAAAAAAAAAK![/quote]Voel je niet helemaal lekker ongelovige?
Moet je wat eerder naar bed gaan, en niet blijven wachten totdat onze TA vrienden wakker worden.. <grin>
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vindicat.... BRAAAAAAAAAAK![/quote]Heb ik niets aan toe te voegen.
Hehe, heel leuk allemaal, maar de thread ging over DPC'ers die elkaar zien rondlopen, niet over een of andere studentenvereniging waar de meningen over verschillen...
* DSmarty is geen student en woont niet in Groningen, dus houd ik me daar maar buiten
* DSmarty is geen student en woont niet in Groningen, dus houd ik me daar maar buiten
Hmm.. had vrijdag ochtend op het werk vrij veel last van vindicatters.. Die lui kwamen net uit de kroeg, toen ik om 7 uur m'n koe.. eehm.. pc aandrukte
Er waren er bij die nog wel konden lopen
Pagina: 1