kan iemand mij helpen ik zou graag leren dance music en zo mixen, heb het programma djdeck sorry voor de topictitel was een beetje verstrooid
Titel aangepast.
Of deze open mag blijven durf ik niet te zeggen
Of deze open mag blijven durf ik niet te zeggen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Probeer het eens met Atomic MP3.
Kunt hier een trial version downloaden.
BPM Studio is ook geschikt, alleen prijzig.
Kunt hier een trial version downloaden.
BPM Studio is ook geschikt, alleen prijzig.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
How to become a Dj... deel IV <-- Download dit hele topic en je bent al een flink stuk verder 
(en ook deel III, II & I uiteraard)
(en ook deel III, II & I uiteraard)
Verder is er niets mis met djDecks natuurlijk 
Leren mixen vraagt vooral heel veel oefening.
Er zijn natuurlijk een aantal basisdingen die je moet kennen, maar daarna gaat het toch voornamelijk om proberen en oefenen.
In de How to become a Dj topic's vind je veel informatie, maar je zal wel wat tijd nodig hebben om ze allemaal door te lezen
Leren mixen vraagt vooral heel veel oefening.
Er zijn natuurlijk een aantal basisdingen die je moet kennen, maar daarna gaat het toch voornamelijk om proberen en oefenen.
In de How to become a Dj topic's vind je veel informatie, maar je zal wel wat tijd nodig hebben om ze allemaal door te lezen
met programma;s kom je er neit alleen.. tis alleen hulp middel.. ben vanaaf in een behulpzame bui..
ik denk dat je eerst een heleboel moet lusiteren... ik ben al jaren bezig met muziek en ik kan nog steeds geen echte goeie dingen maken.. omdat ik denk ik teveel wilt.maar dat terzijde..
je moet zowieso gewoon weten wat je wilt.. goed luisteren.. schirf desnoods structuren op hoe een nummer word opgebouwd.. ga dan proberen dingen na te maken enzo.. adar leer je al ontzetten veel van..
ik denk dat je eerst een heleboel moet lusiteren... ik ben al jaren bezig met muziek en ik kan nog steeds geen echte goeie dingen maken.. omdat ik denk ik teveel wilt.maar dat terzijde..
je moet zowieso gewoon weten wat je wilt.. goed luisteren.. schirf desnoods structuren op hoe een nummer word opgebouwd.. ga dan proberen dingen na te maken enzo.. adar leer je al ontzetten veel van..
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1