kan ik adsl krijgen bij cistron als ik een nieuw nummer heb

Pagina: 1
Acties:

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Onlangs heb ik een nieuw telefoonummer gekregen van KPN telecom en het oude nummer is gesloopt. Ik ben niet verhuisd, alleen van nummer veranderd.

Op het oude nummer heb ik adsl van MxStream en Planet Internet, maar omdat het oude nummer niet meer bestaat kan ik nu niet internetten, terwijl het abonnement momenteel wel doorloopt. Ik zou dus dat abonnement bij Planet internet en MxStream moeten stoppen en een nieuw abonnement aansluiten op het nieuwe nummer. Hier heb ik geen zin in en wil overstappen naar cistron en wel de maxx-versie _/-\o_ .

Nu heb ik schriftelijk het abonnement bij Planet Internet en MxStream opgezegd. Officieel zal het nog even duren voordat MxStream echt stopt met de adsl op het oude nummer.

Op het nieuwe telefoonnummer heb ik echter geen adsl abonnement lopen of iets dergelijks. Is het mogelijk om nu een aanvraag te doen voor een adsl abonnement bij Cistron of moet ik wachten totdat MxStream is afgesloten op het oude nummer?

Het oude nummer heeft namelijk niets met het nieuwe nummer te maken en ik ben ook niet verhuisd.
Ik heb deze vraag vandaag ook naar cistron verstuurd, maar voreg me af of een van jullie ook het antwoord hierop kon geven.

Verwijderd

Ik zou het niet weten, bel ze anders even, weet je het meteen...
Ik denk zelf van wel, want de portering via BBNed duurt toch tussen de 3-6 weken...
Ik ben overigens sinds twee dagen een gelukkige Cistron MAXX-abonnee :7

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49
Je kan het gewoon aanvragen gezien er geen andere ADSL aan jou nieuwe nummer gekoppeld. Kan wel zo zijn dat het dezelfde fysieke lijn is waardoor er toch nog mxstream op zit. en ja mxstream moet eerst van de lijn af dan ... :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet gewoon een gesloopte adsl hebben op dat oude nummer (dezelfde fysieke lijn, dus hij zal WEL in de weg zitten!). Het is allemaal erg burocratisch geregeld bij de kpn. Je mxstream zit wel PERSE aan een nummer verbonden, maar dat is eigenlijk bullshit, aangezien dat gewoon op dezelfde fysieke lijn zit.

Waarschijnlijk hebben ze je verbinding trouwens al gesloopt. Dat kan je navragen door even 0800-mxstream te bellen en te vragen hoe het daar nu mee zit (moet je even je oude telefoonnummer intoetsen) door "status van levering" of "levering" te kiezen in het menu..

Als je verbinding daadwerkelijk gesloopt is, is er van kpn als het goed is een mailtje naar planet internet gegaan om de verbinding op te laten zeggen. Bij de kpn betaal je dan ook niet meer (bij planet overigens nog wel, tot het eind van het opzegtermijn/contractperiode).

Maar als die verbinding dus gesloopt is, kan je cistron aanvragen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp