Nieuw : Detonator 40 ervaringen deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Helaas......nieuwe drivers.....wel performance verschil maar..............

Alle gamez weer 60 hrz, jongens wie kan mij helpen met al die vorige drivers deed ik dat met NVrefresh-Tool 1.0

Maar deze kan dat ook niet meer fixen, iemand ervaringen??

Verwijderd

Bij mij werkt het ook niet het is een bug dus niks aan te doen gewoon wachten op nieuwe relaise :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:18:
Bij mij werkt het ook niet het is een bug dus niks aan te doen gewoon wachten op nieuwe relaise :)
MORGEN IS NETGAMEZZZZZZZ
neeeeeeeeeeee

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Als ik op 'eigenschappen voor beeldscherm' op het tabblad 'instellingen' klik en dan op 'geavanceerd' en dan op het tabblad 'monitor'klik en het vinkje voor 'Modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven' weg haal, kan ik wel meer frequenties kiezen.
Ik neem aan dat windows die dan ook daatwerkelijk gebruikt en niet gewoon 60 hertz. :?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52

Gallus

Cheesy

Hier zou je heel ver mee moeten kunnen komen. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
JONGENSSSSSSSS>.

Ik heb het gevonden : http://www.voodoofiles.com/7780

Directe download link: http://www.voodoofiles.co...=7780&g=1&d=5&s=887096795

hiermee is het op te lossen.....althands HIER !! :P

ikke happy :P

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

reforce heet een ander programma dat bij mij wel werkt, die locked gewoon je refreshrate van je desktop :)

* Rebels

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10

Nibbz

Postmaster General

Ik had het in het begin ook... maar door me zus moest ik Xp er opnieuw opknallen. En toen was het opgelost met het probleem. Kon hem ook niet hoger zetten dan 60.
Misschien oplossing format c: :)

13:37

Verwijderd

Nibbz schreef op 05 september 2002 @ 23:42:
Ik had het in het begin ook... maar door me zus moest ik Xp er opnieuw opknallen. En toen was het opgelost met het probleem. Kon hem ook niet hoger zetten dan 60.
Misschien oplossing format c: :)
Helpt bij mij niet max refrsh rate 75 haal maar hij kan op meer dan 120 hz normaal met de oudere drivers en de resolutie word ook niet juist aangegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is opengl en Direct3d beetje donker :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refreshlock is de poep, al dat andere is maar quasi, super simpel instellen, en makkelijk aan en uit te zetten, geen reboot nodig! Echt de betere van alle hz programma'tjes.

Hier te dl'en: http://www.pagehosting.co.uk/rl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

Rebels schreef op 05 september 2002 @ 23:37:
reforce heet een ander programma dat bij mij wel werkt, die locked gewoon je refreshrate van je desktop :)

* ThaHandy
hij werkt!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

omg.. wat een simpel prog
vergeleken die andere die ik niet aan de praat kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThaHandy schreef op 06 september 2002 @ 05:03:
[...]

hij werkt!!

omg.. wat een simpel prog
vergeleken die andere die ik niet aan de praat kreeg
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

STFU ..dat zei jij niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Je kan toch ook gewoon die patch van Guru 3d halen voor 40.41, dan kan je gewoon in je detonator drivers de refresh lock aanzetten, die optie komt dan tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Carel schreef op 06 september 2002 @ 07:28:
Je kan toch ook gewoon die patch van Guru 3d halen voor 40.41, dan kan je gewoon in je detonator drivers de refresh lock aanzetten, die optie komt dan tevoorschijn.
ehm, linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ga naar www.guru3d.com
Doe dan downloads en klik bij de detonator drivers, hij staat daar bijna bovenaan die patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahh regeforce doet het primaa echt toppiee!!!!!!!! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik die refresh hoger zet dan werkt tvtool en tvcc2000 niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Title edit : ik leen je topic even voor deel 2 van NIEUW: detonator 40 ervaringen als je het niet erg vindt ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 09:28:
Title edit : ik leen je topic even voor deel 2 van NIEUW: detonator 40 ervaringen als je het niet erg vindt ;) :)
ik heb er iig geen problemen mee :)

trouwens, je kunt je refreshrate ook gewoon locken met Powertools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 09:28:
best, maar kheb wel liever dat je de volgende X een schriftelijke aanvraag doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Na de nodige trubbels met brightness in Quake 3 en UT, heb ik als test UT opnieuw geinstalleerd. En dat werkte! Brightness was weer helemaal in orde, maar helaas volgde al snel een nieuw probleem: ik kreeg in UT rare zwarte flitsen te zien, dan nog niet eens het hele scherm bedekkend, nee, die zwarte flitsen leken net glasscherven, kweet niet hoe ik het beter kan omschrijven.

Van alles geprobeerd om dit weer weg te krijgen, uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik maar weer naar m'n oude vertrouwde detonatortje 30.82 ben terug verhuisd ;). En yep, alles werkt weer naar behoren, ik kan weer heerlijk gamen... en da's toch uiteindelijk ook de bedoeling :).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04
KillerBeeForEver schreef op 06 september 2002 @ 13:10:
Na de nodige trubbels met brightness in Quake 3 en UT, heb ik als test UT opnieuw geinstalleerd. En dat werkte! Brightness was weer helemaal in orde, maar helaas volgde al snel een nieuw probleem: ik kreeg in UT rare zwarte flitsen te zien, dan nog niet eens het hele scherm bedekkend, nee, die zwarte flitsen leken net glasscherven, kweet niet hoe ik het beter kan omschrijven.

Van alles geprobeerd om dit weer weg te krijgen, uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik maar weer naar m'n oude vertrouwde detonatortje 30.82 ben terug verhuisd ;). En yep, alles werkt weer naar behoren, ik kan weer heerlijk gamen... en da's toch uiteindelijk ook de bedoeling :).
Dat had ik dus ook die zwarte "glasscherven" strepen. Ik ben dus ook weer terug gegaan naar 30.82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Yepz, had ik ook. :{
En als ik een venster over mijn desktop wilde slepen bleven er ook nog rode puntjes achter.
Ook ik ben weer terug bij 30.82.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, wel lekker snel, mar de dieptewerking van mij 3dbril was niet optimaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Ik heb nog steeds het probleem dat ik in SOF2 niets anders zie dan grijze hokjes en zwarte balkjes. Niet echt speelbaar. Er is in Spielerij een topic over geweest, en hier is het ook al een keer ter sprake gekomen maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Met de Detonator 40.41 drivers heb ik er last van, maar ook met de 30.82 en met de orginele drivers die bij de kaart zaten. Iemand een idee?

In UT heb ik nergens geen last van en in andere games ook niet.

[UPDATE]

Dit trok ik net ff van het net af:
Hey what's up.... I have the same problem, but I figured out what was wrong with the single player side so far. If you look in your sof2/base directory on your Hard drive, you should see a file called textures1234.pk3 file at 0bytes. Simply copy that same file off your cd#2 over that file where u installed it. That will solve your problem for the single player side. Let me know if you come up w/ a solution for the multiplayer side

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn hele p.c. naar de klote met blauwe schermen.

dus ff versie 30.82 weer erop gezet maar het blijf kantje boord, ik denk dat ik WinXP opnieuw ga installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ook weer terug naar 30.82; imagekwaliteit is zwaar minder geworden in 40 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:15:
Helaas......nieuwe drivers.....wel performance verschil maar..............

Alle gamez weer 60 hrz, jongens wie kan mij helpen met al die vorige drivers deed ik dat met NVrefresh-Tool 1.0

Maar deze kan dat ook niet meer fixen, iemand ervaringen??
Als je je drivers CORRECT hebt installed (uninstall/DetonatorDestroyer) en daarna de nieuwe drivers hebt gebruikt... Werkt het tooltje op http://www.pagehosting.co.uk/rf/ gewoon. Ik draai games lekker op hogere refreshes onder W2K met een GF2 en Det 4

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Werkt goed hier 40.41

Zelf wat nieuwe relaxte opties erbij zoals digital color vibrance ofzo.
Dat maakt de kleuren helderder.

Games werken ook, tot nu toe nog geen game freeze gehad.

Alleen 3DMmark 2001se doetut nie meer, die knalt er nu uit :?

Maarja was 3Dmark nu voor bout proggie, het zegt totaal niets over je 3D prestaties, het verlijd je alleen met wat wauze scores :/

ps. met welk proggie kan ik nu océn, rivatuner en nvmax4 werken nie meer :(
geen powerstrip btw, liever een simpel proggie.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refresh Lock gebruiken 1 keer instellen en alle drivers werken op jou gekozen refreshrate..
echt perfect programma voor dit soort drivermania..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3dMark ligt nu op 9100, met 40.41, tegenover 8700 met de 29.80 van Asus. 30.82 van nVidia zelf haalde ongeveer 8750. Vooral de Nature scene in 3dmark 2001 is zeer veel sneller, van 50 FPS naar 72 FPS. Geen problemen in RTCW, SOF1, Quake 3. Allen draaien op 1280x1024 (of 1280x960), met de hoogste detailinstellingen. RTCW haalt +/- 70 FPS, SOF1 ligt wat hoger. Neverwinter Nights draait ook nog nog steeds goed, op 800x600 (anders wordt de tekst te klein), 2x FSAA, en alle instellingen op maximaal. Het haalt circa 50 FPS

Dit is op een Asus V8440, GF4 Ti-4400.
C/M: 275/550.

(Het ding wordt echter als een Ti-4600 herkend, en hij overklokt ook goed naar die snelheid van 300/650. Maar op mijn systeem haal ik dan 9300 3dM2001, wat slechts 2% winst is. Niet de moeite voor die extra hitte... en het eventuele gevaar van zo'n hoge geheugen-overclock.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Hmm na 30 minutjes Mohaa te hebben gedaan kreeg ik toch weer een freeze.

En toen een spontane reboot erachteraan.

Eenmaal trug in WinXP kreeg ik de melding dat het aaan het beeldstuurapparaat lag.

Dus de driver, want hiervoor haddik dit probleem niet met 23.11.

Dus 40.41 is niet echt 100% stabiel te noemen hier.

btw wat is de beste detonator keuze bekend voor een GF3 (ti200).

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nee, deze driver is neit zo vet, kheb em net pas geinstalled, maar kben direct weer trug gegaan, want je krijgt artifacts, zelfs als je kaart neit ge-oc-ed is dus, zoals al meer mensen ondervonden hebben.
Maar de performance leek wel wat hoger te zijn en niet enkel in 3dm2001
Maar ik ben weer trug naar 29.42 :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
is er al een oplossing voor de 'gta @ slak mode' problemen ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Door DJ Chicken - Saturday 07 September 2002 23:32

Hmm na 30 minutjes Mohaa te hebben gedaan kreeg ik toch weer een freeze.

En toen een spontane reboot erachteraan.

Eenmaal trug in WinXP kreeg ik de melding dat het aaan het beeldstuurapparaat lag.

Dus de driver, want hiervoor haddik dit probleem niet met 23.11.

Dus 40.41 is niet echt 100% stabiel te noemen hier.

btw wat is de beste detonator keuze bekend voor een GF3 (ti200).
Ik draai nu 30.82, 3D mark 2001 SE gelijk 200 puntjes omhoog :9 Had eerst 29.22 :o
Meestal is de laatste in een serie de beste en niet de aller eerste van een nieuwe 'generatie'. 30.82 is de jouwe denk :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:24
40.41 --> het enige postieve aan deze driver is de 3dmarkscore

Ik ben weer overgestapt naar 30.82 omega, omdat ik bij 40.41 opeens blauwe schermen kreeg met diablo II, vastlopers in UT tijdens res change en natuurlijk omdat ik geen divx/dvd meer op mijn tv te zien kreeg (beeld blijft gewoon zwart :( )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 20:01:
Het ding wordt echter als een Ti-4600 herkend, en hij overklokt ook goed naar die snelheid van 300/650. Maar op mijn systeem haal ik dan 9300 3dM2001, wat slechts 2% winst is. Niet de moeite voor die extra hitte... en het eventuele gevaar van zo'n hoge geheugen-overclock.
Mijn Asus Ti4400 loopt al sinds april op 310/650. Geen probleem hoor :)
Bovendien moet je eens testen op 1600x1200 of zo, dan scheelt het wel meer. Ik heb ook een TB, en die is natuurlijk de bottleneck op lagere resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Ik heb een dualboot win2k en winxp, met een Geforce 4 mx440. Bij beide OS_en heb ik hetzelfde probleem.
Netjes de oude drivers (30.82) verwijderd, had geen nvqtweak ofzo, dus alles netjes weg.
Daarna 40.41 geinstalleerd, en bij het rebooten valt mijn monitor (Philips 107s) uit. :?
Dus windows wordt geladen, en bij het gedeelte waar je desktop hoort te komen valt het beeldscherm uit, alsof hij op 300 hz ofzo staat.
In veilige modus en VGA modus starten lukt wel, maar zogauw ik dan iets wijzig aan de instellingen, bv. van 8 bits naar 16 bits, PATS, beeldscherm weg.
Ik snap er niks van, alle andere detonators van 12 tot 30 doen het prima.

Iemand ervaringen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kort gezegd, nokken met die 40.41 :P

Slechts een select groepje heeft hem goed en zeer stabiel draaien. Maar 30.82 wordt alom toch een stuk beter gevonden.

40.41 is inderdaad een stuk beter voor je 3DMark2001 (SE) score, ik zal je (alweer) zeggen waarom: standaard staat nu in de driver opties de optie "Texture Sharpening" UIT ... daardoor is de image quality met die driver ook slechter :)

Maar daardat die uitstaat worden de pixel en vertex shaders in de Nature test minder zwaar belast en raggen er dus meer FPS doorheen. Als je in Nature 30 frames meer haalt, levert dat je al 1200 meer punten op :7

Dus 30.82 blijf ik het eerlijkst vinden :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik heb het probleem dat het 'nvidia tabblad' bij eigenschappen beeldscherm niet meer werkt. Als ik daar op klik gebeurt er niets. Iemand dit ook? Verder loopt 40.41 als een trein hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiefke schreef op 05 September 2002 @ 12:16:
Ik krijg dus gewoon géén beeld meer op TV na het installeren van deze driver, enkel nog een mooi lichtblauw scherm.
weet er iemand waaraan dit kan liggen?
Ik heb zo een GF 4 mx 460 kaart
Dat heb ik ook met dezelfde kaart. Echter bij mij heeft de tvout via de driver nog nooit gewerkt. Altijd dat lichtblauwe scherm op mijn tv. Het heeft nog nooit gewerkt op XP home en ook niet op 2000 pro (verschillende oude en nieuwere drivers getest).

De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is de optie 'clone' aanvinken en vervolgens de tvtool (tvtool.de) gebruiken. Die werkt wel. Let wel dat de tvtool gaat zeuren dat je 'clone' hebt aanstaan en dat je die beter kunt uitzetten. Echter, als je die uitzet dan werkt tvtool niet meer! (althans, bij mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe detenator 40.41 bevalt wel goed, ik haal er redelijk wat meer 3dmarks mee...

Hier een linkie naar mijn score, best redelijk voor een luchtgekoelde celeron 850 met GF4Ti4200.
http://service.madonion.com/compare?2k1=4426515
Kan dit sneller zonder een pleuro uit te geven?

Ook bij mij werkt TVtool niet meer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DasHMauL schreef op 09 september 2002 @ 10:32:
Ik heb het probleem dat het 'nvidia tabblad' bij eigenschappen beeldscherm niet meer werkt. Als ik daar op klik gebeurt er niets. Iemand dit ook? Verder loopt 40.41 als een trein hoor.
Jep had het ook....
Er is een detenator 30.xx to 40.41 fix op www.guru3d.com
als je die gebruikt, driver verwijderen ermee, rebooten en de 40.41 installen en 't werkt weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Laatst online: 04-06 13:49
een vriend van mij zegt dat ie nu refreshrate 170 hebt kan dit?!?!?

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
De 40.41 loopt bij mij prima zonder crashes etc. 3dmark score was 400 punten hoger, maar of dat in games veel verschil uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ik denderde 600 punten achteruit met deze nieuwe drivers...
van 2900 naar 2300 in 3dmark.
Voor specs check sig...
Ik ga weer terug naar de 28.nogwat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 18:20

Boy

www.byoscoop.nl

iemand de demo van Hitman 2 gespeeld en vastlopers gehad door de 40.41 drivers?

Ik vraag me af of het hieraan ligt..daarom ... ik kreeg eerst ook vastlopers bij de 30.nogiets...maar toen opeens niet meer en nu wel weer...oh ja, en de karakters hebben van die lijnen aan hun kop en armen hangen...van die poly's...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craytahar schreef op 09 september 2002 @ 13:12:
een vriend van mij zegt dat ie nu refreshrate 170 hebt kan dit?!?!?
zou kunnen, maar 't lijkt me sterk dat z'n monitor 't aan kan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Laatst online: 08-09 16:55
Ik heb een probleempje met Nview nadat ik de nieuwste detonators heb geinstalleerd: 40.41

Er komt wel beeld op mijn tv wat wel een stuk mooier is dat voorheen maar als ik een film afspeel komt het beeld uit mediaplayer etc. niet op de tv terecht terwijl hij wel aan het afspelen is. Dit is zo met iedere film. Volgens mij moet ik een instelling over het hoofd zien ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 19:04
ik las een tijdje terug op http://www.nvnews.net het volgende:

...the new Detonator 40's have yet an another feature: Macrovision protection. What this does is prevent movies to be displayed upon the TV, be it .avi, .mpg etc... However, I was able to watch a DVD movie using my TV-out yesterday, but some readers haven't been so lucky. Gargr mentioned that TV-Tool had an option to disable Macrovision, so I checked it out and wouldn't you believe that it works!

http://www.nvnews.net/vbu...s=&postid=13313#post13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In combi met een GForce2MX400 is het redelijk stabiel.. af en toe een rare crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Bij mij doet bijna alles het nog met 40.41
Tv-out via TVTool werkt gewoon en de refresh rate kan ik met refreshtool 2.0 goed krijgen. Jammer is alleen dat ik het tabblad met de eigenschappen van mijn videokaart niet kan openen, en als ik eerst alle oude drivers verwijder zodat dat wel kan is de performance heel slecht dus dat is geen optie. 3dmark2001SE score is ook veel hoger.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• BruceLee
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik krijg als ik opstart met 40.41 the weinig geheugen laden nvqtwk.dll owfzo als ik die weggooi kirjg ik error bij reboot dat ie niet gevonden word :/ en die file is van 29.42 en word geladen bij 40.41 wat kan ik doen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• marsian
  • Laatst online: 29-08 17:58
staat al beschreven in deel 1 wat je moet doen......

run ->msconfig -> opstartbestanden -> vinkje voor nvqtwk.dll weghalen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij mij draaien ze geheel naar behoren en zeer zeker stabiel.. 3d mark score is weinig omhoog gegaan, geen GF4 in de kast hangen dus dan krijg je dat....

zie specs voor specs :)

30.x = 8990
40.x = 9092

Deze plek is te koop.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gehaktbal schreef op 09 september 2002 @ 15:59:
Ik denderde 600 punten achteruit met deze nieuwe drivers...
van 2900 naar 2300 in 3dmark.
Voor specs check sig...
Ik ga weer terug naar de 28.nogwat :P
IK had met een geforce 4 wel een behoorlijke performance increase, maar jij hebt ook geen geforce 4 ;)
maar de testures werden heel vaag en je kreeg artifacts en de vlindertjes bij nature gingen heel dwaas doen

btw, morgen NFG in melkweg Amsterdam, nietwaar :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:11

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

marzzman schreef op 09 september 2002 @ 10:19:
Kort gezegd, nokken met die 40.41 :P

Slechts een select groepje heeft hem goed en zeer stabiel draaien. Maar 30.82 wordt alom toch een stuk beter gevonden.

40.41 is inderdaad een stuk beter voor je 3DMark2001 (SE) score, ik zal je (alweer) zeggen waarom: standaard staat nu in de driver opties de optie "Texture Sharpening" UIT ... daardoor is de image quality met die driver ook slechter :)

Maar daardat die uitstaat worden de pixel en vertex shaders in de Nature test minder zwaar belast en raggen er dus meer FPS doorheen. Als je in Nature 30 frames meer haalt, levert dat je al 1200 meer punten op :7

Dus 30.82 blijf ik het eerlijkst vinden :P
de score wordt op de volgende manier berekend:

3DMark score = (Game1LowDetail fps + Game2LowDetail fps + Game3LowDetail fps) * 10 + (Game1HighDetail fps + Game2HighDetail fps + Game3HighDetail fps + Game4 fps) * 20

dus als je 30 frampies er bij krijgt bij nature krijg je 30*20 =600 punten er bij en geen 1200

Specs

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:11

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

DJ Chicken schreef op 07 september 2002 @ 17:26:
Werkt goed hier 40.41

Zelf wat nieuwe relaxte opties erbij zoals digital color vibrance ofzo.
Dat maakt de kleuren helderder.

Games werken ook, tot nu toe nog geen game freeze gehad.

Alleen 3DMmark 2001se doetut nie meer, die knalt er nu uit :?

Maarja was 3Dmark nu voor bout proggie, het zegt totaal niets over je 3D prestaties, het verlijd je alleen met wat wauze scores :/

ps. met welk proggie kan ik nu océn, rivatuner en nvmax4 werken nie meer :(
geen powerstrip btw, liever een simpel proggie.
3DMark score = (Game1LowDetail fps + Game2LowDetail fps + Game3LowDetail fps) * 10 + (Game1HighDetail fps + Game2HighDetail fps + Game3HighDetail fps + Game4 fps) * 20

Dus het vetleldt wel degelijk wat over de 3d performance,het zijn gewoon game demo's en als iemand en q3 demo test doet op 1024/768 vind je et zeker wel en echte test?tewijl dat al zo'n kanker oud spel is EN wie zpeelt er nou op 1024/768 met en gf3/4 ? en al helemaal als je et over q3 hebt

Wat is er trouwens ingewikkeld aan powerstrip? |:( :| :? :X B)

Specs

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dus als ik het goed begrijp zijn deze drivers bagger :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Joch_um_all
  • Laatst online: 01-06 10:25
Detonator 40.41:
1. tearing
2. merkbare performancedrop ondanks hogere 3dmark score
3. qualiteit van 2d erg slecht (je moest eens zien hoe wazig mijn bureaubladfoto werd)
4. overklokken via display-properties werkt niet meer
5. NVMax werkt niet meer

In een woord WAARDELOOS (in combinatie met mijn specs dan)
Snel weer teruggegaan naar 29.42, veruit de beste voor mijn sys.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Exyge schreef op 10 september 2002 @ 16:45:
Ik heb een probleempje met Nview nadat ik de nieuwste detonators heb geinstalleerd: 40.41

Er komt wel beeld op mijn tv wat wel een stuk mooier is dat voorheen maar als ik een film afspeel komt het beeld uit mediaplayer etc. niet op de tv terecht terwijl hij wel aan het afspelen is. Dit is zo met iedere film. Volgens mij moet ik een instelling over het hoofd zien ergens.
Klopt, had ik ook, had er al 'n topic voor geopend maar had de search niet goed gebruikt.
Das 'n kwestie van je TV als primary display instellen, dan doet ie 't wel :*)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

bij mij werkt mijn tv-out niet meer! wat ik ook probeer hij blijft een s-vhs signaal uitzenden i.p.v. composite! (ja ik heb nog zon ouwe philips tv ;)

Ik blijf wachten tot in deze driver de compositie schakeling gewoon werkt en whql heeft!

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik krijg 40.41 nie tmeer uninstalled.

Tenminste, zij zijn de enige die nog werken.

Ik uninstall via software in conf scherm. Dan detonator destroyer. Dan reboot etc. Start ik setup voor 30.82(waarmee ikw el gewoon MOHAA en gta3 kon spelen), krijg ik op het einde van de setup een foutmelding, setup kan niet voltooien. En gevolg, incomplete install.
Werkt niks meer fatsoendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carp_Hunter
  • Laatst online: 29-05 19:55

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

REDFISH schreef op 15 september 2002 @ 15:53:
Ik krijg 40.41 nie tmeer uninstalled.

Tenminste, zij zijn de enige die nog werken.

Ik uninstall via software in conf scherm. Dan detonator destroyer. Dan reboot etc. Start ik setup voor 30.82(waarmee ikw el gewoon MOHAA en gta3 kon spelen), krijg ik op het einde van de setup een foutmelding, setup kan niet voltooien. En gevolg, incomplete install.
Werkt niks meer fatsoendelijk.
Heb hetzelfde gehad.
Tablad werkt niet meer en kon de driver niet uninstallen. Heb windhoos er opnieuw opgezet en nu werkt het wel.

Verder zijn het leuke drivers om een hoge 3dmarks te halen maar ze zijn alles behalve stabiel.

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• re.run
  • Laatst online: 04-09 15:56
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:52:
[...]

Jep had het ook....
Er is een detenator 30.xx to 40.41 fix op www.guru3d.com
als je die gebruikt, driver verwijderen ermee, rebooten en de 40.41 installen en 't werkt weer....
Heee thanks... ik had dus dat als ik bij geavanceerd op het tabblad van mijn vid.kaart klikte (gf3 ti200) hij eruit klapte.. Ff die detonator destroyer gedownload en gebrobeerd. Perfect... Ik kan nu dat tabblad benaderen. Ik heb alleen niet helemaal volgens de instructies gedaan omdat ik weer niet goed las:

1. Eerst mijn oude driver via add/remove software gedeinstalleerd.
2. In tegenstelling tot de intructies van de detonatordestroyer we gereboot.
3. In tegenstelling tot de intructies van de detonatordestroyer op cancel gedrukt bij de gevonden nieuwe hardware.
4. Detonatordestroyer gestart. Drivers verwijderd.. Krijg je een foutmelding van een bestand wat hij niet kan verwijderen.
5. De setup gestart van de 40.41 detonator drivers.
6. Paar keer op ok klikken, rebooten et voila. Werkt.

Ik heb alleen nog 1 probleem en dat is dat de max brightness in UT nog steeds erg donker is. Weet iemand hier een oplossing voor?

Laters

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bij mij werken ze dus niet :( CLean Xp erop en deto 40.41 en daarna gaat mijn beeld knipperen alsof hij de frequentie niet kan vinden. Als ik iets verander aan mijn properties hangt mij hele system. bij 30 hetzelfde. Dus heb maar 29 er weer op gezet en die werken wel.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Mijn tv-in werkt niet meer omdat WDM drivers er niet bij zitten. Weet iemand waar ik deze kan verhalen?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:42
Hey ik heb net de 40.41 versie eraf getrapt en de wdm drivers van asus (29.80) te vinden in de meuktracker geinstalleerd. Ik kan je vertellen dat ik kwa beeld er heel veel op vooruit ben gegaan. Het beeld is tenminste nu lekker helder en scherp, het verschil is behoorlijk vind ik; geen vage streepjes en lijntjes meer in het beeld bij hoge resoluties. Getest op een asus 7100, geforce 2 mx op een monitor, iiyama 900MT1. Deze drivers doen me kwa beeld denken aan de omega drivers die ook veel beter beeld gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14

RvV

Dit draait dus best wel beter. Nu van 10500 naar 11500 3dmarkjes gegaan. Ik ben er zeer tevreden mee.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 19:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ehm, waarom heeft iedereen het nog steeds over dat ze erop vooruit zijn gegaan. Heeft niemand deel 1 gelezen dat het slechts een setting is die bij 40.xx uit staat (en dus minder mooi beeld) en daarom betere 3d mark score.

Blijkbaar leest bijna iedereen erover heen
Dat heeft een zeer eenvoudige reden.
In deze drivers staat Texture Sharpening standaard uitgeschakeld! Daarom lijken ze sneller dan eerdere drivers, maar zijn dat absoluut niet. Je ruilt nu gewoon beeldkwaliteit in voor snelheid.

Bij de instellingen kan je onder de 3D Antialiasing Settings de Texture Sharpening weer aanvinken. Als gevolg haal je dan gewoon weer je "oude" lagere 3dmark score. Wat snelheid betreft zijn deze drivers dus absoluut niet spectaculair te noemen.

Dit is overigens al eerder gezegd. (Carel)
En maar geloven dat je er zoveel op vooruit gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweet niet of iemand het al wist.. maar er is een nieuwe refreshfix uit .. de opvolger van NVrefreshrate fix.. namelijk nvrefreshrate fix mkII> ,,, deze werkt prima met 40.XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
We Are Borg schreef op 22 september 2002 @ 17:09:
Ehm, waarom heeft iedereen het nog steeds over dat ze erop vooruit zijn gegaan. Heeft niemand deel 1 gelezen dat het slechts een setting is die bij 40.xx uit staat (en dus minder mooi beeld) en daarom betere 3d mark score.

Blijkbaar leest bijna iedereen erover heen
Bijna iedereen, zoals ik al hierboven heb gepost is mooier en helder beeld belangrijker dan snellere prestaties. Wat maakt het in godsnaam uit of je nu een paar 3dmarks erbij haalt vraag ik me af, als je kwaliteit heel erg op achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Miki schreef op 22 september 2002 @ 17:13:
[...]

Bijna iedereen, zoals ik al hierboven heb gepost is mooier en helder beeld belangrijker dan snellere prestaties. Wat maakt het in godsnaam uit of je nu een paar 3dmarks erbij haalt vraag ik me af, als je kwaliteit heel erg op achteruit gaat.
Ja, het is idd best erg. Liever van "w0000t, heb [insert number] 3d mark punten" :/
Maar goed, op zich best lachen als je dan leest van "ik ben er zoveel op vooruit gegaan" terwijl je er niks mee opschiet en juist beeldkwaliteit inlevert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14

RvV

We Are Borg schreef op 22 september 2002 @ 17:15:
[...]

Ja, het is idd best erg. Liever van "w0000t, heb [insert number] 3d mark punten" :/
Maar goed, op zich best lachen als je dan leest van "ik ben er zoveel op vooruit gegaan" terwijl je er niks mee opschiet en juist beeldkwaliteit inlevert :D
Ik heb er nog niets van gemerkt dat het lelijker is. Dus ik vind het best. :P

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

RvV schreef op 22 september 2002 @ 17:18:
[...]

~

Ik merk het wel en met het spel ANNO 19xx nog wat (weet naam niet precies) zou je het helemaal moeten merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de asus drivers 40.XX uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
RvV schreef op 22 september 2002 @ 17:18:
[...]

Als je een goede monitor hebt, moet je het zeker kunnen merken. Hier op mijn 19" iiyama 901MT1 is verschil heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:32
ik heb flink geklooi gehad met sp1 en de det 40.xx kon het advanced control panel niet meer openen :(

31:00 erop gezet en die draaien wel aardig, alleen laggen de beeldscherm menu's ;(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
ik ben maar blij dat ik een slechte monitor heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:45:
weet iemand wanneer de asus drivers 40.XX uitkomen?
Misschien wel niet, want nVidia heeft 40.41 als buggy bestempeld. Er zou ongeveer eind vorige week een nieuwe 4x.xx uitkomen (die is dus verlaat). Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dus 41.xx

Het zal nog wel een tijdje duren voordat Asus op 4x.xx overstapt (meestal zeggen ze het niet van te voren, zo releasen het gewoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben wel positief .....

Ik had alleen maar problemen met alle andere drivers in combo met mijn sys:

AMD 1800
Ga-7vrxp rev 2.0
leadtek GeForce 4 Ti4200 128 mb
256 DDR ram 333 PC 2700 samsung
40 gig Maxtor hd 7200 ata 133

enne, alles bleef hangen en liep gewoon nog kloteriger dan mijn GeForce 2

Toen kwam XP pro op mijn computer ... en was het nog steeds bagger
En toen .... toen was er 40.41 incl de registerpatch van Guru3d ....

En toen was ik pas blij ... zonder oc van iets 9972 pnt. (zit nu al een stukje hoger)

GTA III doet het geweldig, geen framedrops en pas 1 freeze in GTA III (na 3 uur spelen). Ook is mijn 2d er aanzienlijk op vooruit gegaan. Ik ben nu heel gelukkig op 1 ding na ..

Ik heb ook last die die zogeheten glasscherven in UT2003.
Maar, mede-tweakers, lezen jullie de read-me van de demo wel is !?? Is een bekend probleem bij de 40.41.... Bij de volgende release van de detonator moet dat afgelopen zijn en dat zal wel rond dezelfde tijd zijn als UT2003 (HOOP IK)

Enne, voor de rest, kan zelf de refreshrate instellen, overklokken is ook opgenomen door de drivers, dus we mogen niet klagen...

Een, sinds 40.41, tevreden gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Jackal
  • Laatst online: 30-08 00:56
Ik heb gehoord dat de 40.41 binnenkort WHQL zou moeten gaan worden. Ben benieuwd.

Ik heb helaas geen link oid voor dit nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Ankh

|true

kent iemand dit probleem:

men opent "display properties" --> tab "settings" --> knop "advanced" --> tab "Geforce 3 TI 200" --> (hey dit had ik eerst niet) rundll fout melding: "an exception occurred while trying to run "shell32.dll,Control_Rundll desk.cpl,,3""

normaal floepte hij er dus de hele tijd uit.. maar uhm wat is dit?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Jordy schreef op 22 september 2002 @ 23:26:
Ik heb gehoord dat de 40.41 binnenkort WHQL zou moeten gaan worden. Ben benieuwd.

Ik heb helaas geen link oid voor dit nieuws.
Juist op tijd voor ut2k3 dan, extra performance is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43

me1299

$ondertitel

Ik heb net windows opnieuw geinstalleerd. En nu gaat in windows zelf (dus niet in games waar je die leuke fixes voor hebt enzo!!!!!) de refreshrate niet hoger dan 75hz.

Ik gebruik gewoon mijn CTX 1785 monitor in windows. Als ik 60hz kiez luisterd hij daar wel naar, maar zodra ik meer dan 75hz instel krijg ik problemen. In het lijstje bij windows zelf blijft hij wel vrolijk op 100hz staan. Maar als ik vervolgens mijn monitor zelf bekijken (via zo'n menu'tje) staat hij toch echt maar op 75hz.

Ik heb al geprobeert een andere monitor te selecteren maar ik blijf dezelfde problemen houden.

En dat merk ik aan mijn ogen ook

Het gekke is nu dat als ik oude drivers installeer het wel gewoon werkt. Ik vind het nogal vaag aangezien het voor mijn reinstall van windows wel allemaal zonder morren werkte.

Specs:

Win2k
GF3 Classic
40.41 detonator drivers
Nieuwste Via drivers
CTX 1785 Monitor

Ik hoop dat iemand en oplossing weet want ik haalde wel wat extra punten met die drivers!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik drivers update doe ik dat altijd via rechtermuisklik ergens op het scherm/tabblad instellingen, knop geavanceerd/tabblad adapter/eigenschappen/tab stuurprogramma/knop stuurprogramma bijwerken en dat werkt altijd zonder problemen.
dus geen gezeur van een uninstall en detonator destroyer enzo.
installeren is niet moeilijk als je weet hoe je het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel je oude detenator van je systeem verbannen anders regend het error's!

gewoon ff www.guru3d.com kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net ge-update naar de 40.21 drivers... bij mij is ook 1 .dll file (nvqtwk.dll nog in de oude versie (30.82)).. Maar bij mij geen foutmeldingen of andere verselijke dingen...

Werkt tot nu toe prima.. divx draait heel fijn en strax even mafia / wolfenstein en operation flashpoint proberen

(ben nu bezig met 3d mark 2001 se te downloaden) resultaten volgen in enkele minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed nieuws... Zonet even 3d mark 2001 SE gerund en 21 tests uitgevoerd....
Een heel mooi resultaat: 10474 marks..

Zie voor specs hieronder... mijn asus geforce 4 ti 4400 driver is versie 40.41 (de nieuwste)

Ik heb ook even Mafia en Operation Flashpoint gedraait zonder problemen dus ik ben dik tevreden... Jammer dat ik niet kan vergelijken met de vorige driver versies, maar jah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 12:20:
Heel goed nieuws... Zonet even 3d mark 2001 SE gerund en 21 tests uitgevoerd....
Een heel mooi resultaat: 10474 marks..

Zie voor specs hieronder... mijn asus geforce 4 ti 4400 driver is versie 40.41 (de nieuwste)

Ik heb ook even Mafia en Operation Flashpoint gedraait zonder problemen dus ik ben dik tevreden... Jammer dat ik niet kan vergelijken met de vorige driver versies, maar jah..
:z Lees ook even waardoor de score hoger is dan bij andere drivers :)

Edit

Ik lees net dat DeathKnight ook al een 3dmark punten geiler is (niet persoonlijk bedoelt hoor ;) ). Misschien dat ik er straks toch maar eens een topic over open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nee We Are Borg, das niet nuttig. De meeste van ons tweakers weten dat de functie "Texture Sharpening" standaard overal uitstaat en dat daarom de Nature test een heel stuk beter loopt, maar daarop kwaliteit inlevert. Ik heb ook een goede monitor (mag wel voor € 350 :P ) en zag het ook! Maar om daar nou een heel topic over te gaan openen nee. Dat doen we wel als NVIDIA de echte 40.41 WHQL drivers unleashed.

En ik heb een HEEEL sterk vermoeden dat ze Texture Sharpening gewoon uit laten staan, want 'ze kunnen het niet maken' om alle 3DMark2001 freaks een lagere score te geven |:( . Kijk ikzelf vind het ook tof om met overclocken een mooie 3DMark2001 score neer te zetten, maar doe dat wel met de 30.82 drivers :) (Nu 10059, als ik 40.41 er op zet, weet ik dat het boven de 11k komt, maar das dus onzin) ...

:7 zo.

De meeste mensen deugen!

• jotheman

jotheman

Sorry voor 't kickje maar dis wel 't topic om dit te vragen:
Ik was aan 't overclocken geslagen me't het coolbits venstertje (ge-enabled via rivatuner) maar nu wil dat geheugen metertje niet hoger want die gaat maar tot de 560mhz en ik wou nog hoger proberen. Hoe krijg ik die hoger? (dmv rivatuner of evt. registry ofzo) Thx :)

I see dead pixels...

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
dat is het maximum wat rivatuner gedecteerd heeft. daar kom je met coolbits niet doorheen... moet je de low-level overclock van rivatuner gebruiken.

• jotheman

jotheman

G33RT schreef op 25 september 2002 @ 21:23:
dat is het maximum wat rivatuner gedecteerd heeft. daar kom je met coolbits niet doorheen... moet je de low-level overclock van rivatuner gebruiken.
Dat klinkt fijn :)
Maarruh, hoe doe ik dat? :) Want in rivatuner gaat ie ook maar tot 560, kan ik dat aanpassen ofzo? Zie wel veel opties bij "more" maar zou nie weten welke ik aan meost klikken (als dat al moest)
Thx

edit:

Blabla laat maar heb 't al gevonden!! Thx! Je kon 't overriden zag ik

I see dead pixels...

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Als ik naar de settings wil gaan door op het tabblad "Geforce4 ti4200" te klikken, dan sluit hij gewoon het settings-venster en dat is het dan. Ik kan daar dus niets wijzigen.
Is er een manier om dit op te lossen, of een andere manier om dat settings-venster op te roepen?
Pagina: 1