Ik heb 2 weken geleden een nieuwe CD-ROM speler gekocht AOpen 52 speed. Nu heb ik het probleem dat sinds dat deze erin zit, mijn computer nogal traag start. Dat wil zeggen na detectie van m'n CD-ROM en CD-Fikker, duurt het ongeveer 2 á 3 seconden voordat hij verder gaat. Eerder had ik daar dus helemaal geen last van, toen m'n 40speed het nog deed.
Ik heb een ASUS P5A-B moederbord, met de laatste bios daarvoor, vandaag geflasht. Alles ging daarbij gelukkig goed:).
Kan iemand mij please helpen, want ik vind dit behoorlijk irritant, zo'n systeem dat zo traag opstart. Als hij langs die detectie heen is, duurt et maar een paar seconden en dan staat WinME al klaar... Damn, nu doe ik er 15 seconden over, terwijl het makkelijk in 10 moet kunnen:(.
Alvast bedankt, wie er ook wil reageren
Ik heb een ASUS P5A-B moederbord, met de laatste bios daarvoor, vandaag geflasht. Alles ging daarbij gelukkig goed:).
Kan iemand mij please helpen, want ik vind dit behoorlijk irritant, zo'n systeem dat zo traag opstart. Als hij langs die detectie heen is, duurt et maar een paar seconden en dan staat WinME al klaar... Damn, nu doe ik er 15 seconden over, terwijl het makkelijk in 10 moet kunnen:(.
Alvast bedankt, wie er ook wil reageren