Ik gok dat dit een foutje in de software is 
Nooit gezien iig.
Nooit gezien iig.
Blijkbaar heb je nogal wat modpuntjes via je karma gekregen, die modpunten heb je allemaal opgemaakt en daarna zijn je reacties naar beneden gemodereerd waardoor ook je karma is gezakt en er weer modpunten werden teruggenomen. Zodoende kun je in het rood komen te staan.
Dat lijkt mij persoonlijk niet (heb het zelf ook al eens een of twee keer gehad, en verder niets gemerkt), maar even volledig off-topic, ik zie dat je redelijk wat mod, waarom kom je niet eens een keer in het Tweakers.net Moddereter Forum voorbij. Daar zijn de mensen die wat regelmatiger modden op de frontpage ook aanwezig, en daar staan vaak nog draadjes waarin op de frontpage slecht of bijna niet gemodereerd is
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dalijk moet ik je knuppelen vanwege spamRenegade schreef op 06 september 2002 @ 09:26:
Dat lijkt mij persoonlijk niet (heb het zelf ook al eens een of twee keer gehad, en verder niets gemerkt), maar even volledig off-topic, ik zie dat je redelijk wat mod, waarom kom je niet eens een keer in het Tweakers.net Moddereter Forum voorbij. Daar zijn de mensen die wat regelmatiger modden op de frontpage ook aanwezig, en daar staan vaak nog draadjes waarin op de frontpage slecht of bijna niet gemodereerd is
Je doet maar wat je niet laten kunt, jij blauwe boon
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Renegade schreef op 06 september 2002 @ 10:53:
[...]
Je doet maar wat je niet laten kunt, jij blauwe boon![]()
*snifsnif* SPEMMERT!!!!!!Renegade schreef op 06 september 2002 @ 09:26:
Keep up the good work * KeX
Pagina: 1