Toon posts:

[Lycos]Uploaden niet toegestaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 1 week een nieuwe account bij Lycos.

Nu wil ik mijn internetpagina uploaden bij Lycos maar dan krijg ik telkens de melding dat uploaden niet is toegestaan.
In Internet Explorer zegt hij "Check your permissions".

Mijn andere Lycos account werkt wel gewoon en daar gaat het uploaden ook zonder problemen alleen wil het bij mijn nieuwe niet werken.

Nu heb ik dit probleem ook al op het forum bij Lycos zelf gepost en een mailtje of 3 a 4 naar Lycos help gestuurd maar dat wil ook iet vlotten (er reageren zo'n 2 a 3 mensen per dag op zo'n forum, laat staan op mijn topic, en bij de help sectie van Lycos zijn ze al helemaal traag).

Misschien weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand hetzelfde probleem or 'what so ever'!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:58

Quicksilver

Catch these hands

heb je geen ftp client? kun je namelijk gewoon uploaden via die ftp client... gewoon ff proberen volgens mij is het dan "ftp.lycos.nl" met je login en je pass... maar dat weet ik niet zeker

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 10:31

TwoR

Gekleurde stippen

Gewoon met WS_FTP le (free ware) kan je het makkelijk uppen naar lycos heb ik ook altijd nog gedaan. JE kan het downloaden bij www.download.com

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij moet je bij lycos iets met je passive mode doen.. of hij nou aan of uit moet weet ik niet zo, maar probeer het maar gewoon eens ;)

Neem anders gewoon een ander acount, je zegt dat je andere wel werkt, dus misschien is het één of andere fout die gemaakt is tijdens het aanmaken van jouw account? :?

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 06-09-2002 10:17 . Reden: typo ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
heb het geprobeerd met ws-ftp pro maar dat werkt niet.
bij de ene account doet hij het prima maar de ander niet.
ik heb er nu webspace bij planet bij zitten maar daar kan ik zomaar ook nix meer uploaden.

ik heb ook al gekeken ivm die pasv mode maar die heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd (aan, uit, auto enz)