• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
Hee mensen,

Nu iedereen uitgepraat is over de iPod (veeel mooierder) wil ik toch nog weer eens wijzen op de archos..
ik heb hem hier niet kunnen vinden, maar de v&d verkoopt een apparaat van archos wat de "archos studio 10 mp3" heet (dus niet de jukebox oid)..

features:
-10 gb
-incl software, 4 NiHM batts, adapter, kabels, gratis autolader etc

eigenlijk is het grote verschil, de prijs
momenteel 298 euro, en ik hoorde van een (bekende) verkoper dat vanaf volgende week zaterdag deze voor 279 te koop is..

dat is toch echt wel significant goedkoper dan de iPod..

zit er over te denken om deze te kopen (asap :)

maar omdat het ding dus duidelijk anders heet..(die andere heet toch echt "archos jukebox recorder 10")

weet iemand iets over deze "studio", en nog opmerkingen?

n.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

De recorder is mijns inziens veel interessanter, voor 349 euro heb je de 20GB recorder. Deze biedt boven de Studio 10 dus 10GB meer opslagcapaciteit en de mogelijkheid om zowel digitaal als analoog direct in MP3 op te nemen, lijkt me duidelijk dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
tja, ik vraag me af in hoeverre je dat recorder gebruikt... Meeste mp3;s komen toch van mijn computer.....

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

EnnaN schreef op 05 september 2002 @ 22:48:

dat is toch echt wel significant goedkoper dan de iPod..
www.dancevalley.com (iPod voor 299 euro)
(nog maar een paar honderd keer genoemd :))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
? scusie...was niet verder gekomen dan het "je krijst studentenkorting" bij apple..

moet dan nog wel een ieee 1394 vuurdraadkaart kopen..

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mooooody schreef op 06 september 2002 @ 09:35:
[...]

www.dancevalley.com (iPod voor 299 euro)
(nog maar een paar honderd keer genoemd :))
Das maar 5 GB, en daar komen nog verzendkosten overheen

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

-=!ME!=- schreef op 06 september 2002 @ 09:42:
[...]

Das maar 5 GB, en daar komen nog verzendkosten overheen
'maar' 5gig is altijd nog meer dan 128Mb voor $299 :)

en die verzendkosten moeten ook wel lukken (10 euro ofzo)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
jammer dat ze die aanbieding niet doen voor de 10 gig versie :)

belde die lui net op, en hij hield stug vol dat ik 350 moest betalen voor de 5 gig..
tot ik de preciese url had gegegeven waar de aanbieding+telnr stond..toen "owja, dat is die speciale aanbieding..inderdaad"

zucht

edit:
btw: op de mac kun je je iPod ook opladen via de firewire..maarja, ik heb geen vuurdraadje, dus meot er nog even een pci kaartje in mijn bak...geeft pci ook juice door? offuh, is dat weer teveel gevraagd?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
EnnaN: even over die Dancevalley aanbieding voor de Ipod; MailaMac was dus nog bereid om hem voor 299 euro te leveren, ook al is het nu wéken na Dancevalley? Da's mooi, want ik heb hem vorige week via die url besteld en had nog niks gehoord (behalve een email-bevestiging), 'k was al bang dat ik veel te laat was.
Meer mensen die hem via Dancevalley-website besteld hebben? Hebben jullie hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
ik heb zo'n kerel gesproken, en die vertelde dattie niet meer in voorraad was, en dattie volgende week misschien weer leverbaar was.. dus misschien zit je daar op te wachten... (kon ook 2 week zijn, dus ga daar van uit ) :)

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

EnnaN schreef op 06 september 2002 @ 09:53:
btw: op de mac kun je je iPod ook opladen via de firewire..maarja, ik heb geen vuurdraadje, dus meot er nog even een pci kaartje in mijn bak...geeft pci ook juice door? offuh, is dat weer teveel gevraagd?
yep, hij laadt gewoon via een PCI firewirekaart (zoals de Audigy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
zucht, ik nog even zeuren: er zijn 2 soorten pci vuurdraad kaarten: met en zonder voeding erop.. dan gok ik dat ik die MET moet hebben? of is dat alleen als je er 2 printers en een koelkast op wil laten draaien....

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
EnnaN schreef op 06 september 2002 @ 17:10:
zucht, ik nog even zeuren: er zijn 2 soorten pci vuurdraad kaarten: met en zonder voeding erop.. dan gok ik dat ik die MET moet hebben? of is dat alleen als je er 2 printers en een koelkast op wil laten draaien....
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de gewone moederbord stroom genoeg is om een iPod op te laden aan de firewire.. zou ik er toch maar eentje nemen met een voeding derop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
check..

heb uiteindelijk toch gekozen voor de archos jukebox..hoefde ik niet OOK nog een firewire kaartje te kopen...

want alles bij elkaar kan ik die archos eingeolijk al niet betalen, en dan ook nog xtra kaartje wordt gewoon iets teveel :|

maar ben er zeer blij me..

zeker omdat de firmware opnieuw geschreven is in het open source ROCKBOX thingie!

dat roeleert echt heel hard!

sig

Pagina: 1