Toon posts:

gekleurde toetsenborden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ben vandaag even op de beurs in zwolle geweest en heb daar hele geinige gekleurde toetsenborden leverbaar in 4 kleuren met hotkeys gezien(merk target). Ik ben echter op zoek naar een natural keyboard in kleur met hotkeys.
weet iemand waar deze en of deze te verkrijgen zijn??
iemand trouwen een link voor de target site??
mzzl jeroen

Verwijderd

Even een tip, TARGET is geen merk, het is een sub-merk, als ik me niet vergis onderdeel van Goldstar(In ieder geval grotendeels).

Ik weet wel een winkel war je deze toetsenborden kunt halen BTW. Maar dan zul e naar Enschede toe moeten, daar zit een winkel genaamt "Display electronics" deze verkoopt die krengen wel...

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Hmmm.. Intressant. Heb je daar ook een URL van?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:35 schreef THeRuLeR het volgende:
Even een tip, TARGET is geen merk, het is een sub-merk, als ik me niet vergis onderdeel van Goldstar.[/quote]In de States reclame gezien voor Target koffiezetapparaten etc. Zelfde logo, dacht ik.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat target een submerk is kan wel kloppen ja, een van de kleuren van de keyboards was van een ander merk dan targel maar was wel exact hetzelfde als de target.
helaas ben die naam vergeten.
geloof dat megapool of scheer&foppen dealer is van target
mzzl jeroen

Verwijderd

Target is inderdaad in de states ook verkrijgbaar als allerlei huishoudelijke artikelen, maar ook daarbij gaat het om allerlei sub-merken. Volgens mij is het meer een bedrijf dat allerlei merken vraagt producten voor hun te maken, en er vervolgens hun eigen logotje op plakt...

Verwijderd

Beste Tefflar, helaas heb ik geen URL van Target... maar volgens mij hebben ze ook geen website...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand nu een internetadresje voor me die die dingen verkoopt??

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij eynstein (of hoe schrijf je dat) hebben ze in iedergeval dat blauwe toetsenbord van target, andere weet ik niet.

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:31 schreef yabadah het volgende:
hoi,
echter op zoek naar een natural keyboard in kleur met hotkeys.
weet iemand waar deze en of deze te verkrijgen zijn??[/quote]YaBaDahBahDoeHetSelfGewoon!,

Koop een natural colored keyboard naar wens, schroef hem open(alles op zijn plaats laten zitten, alleen boven kap benodigd) neem een ontvetter in de hand en na goed te hebben De-greased ga je te keer met een spraycan, min 15 cm afstand 20 is beter) licht in laagjes heen en weer(ondergrond kranten!!! je mama vind het niet leuk als vloerkleed ineens andere kleuren bevat en harde delen heeft) Niet blijven spuiten tot je denkt de juiste laag te hebben die wel dekt, gewoon wachten tot droog en nog een keer, beter af werken met Laklaag ter protectie, en voila! je eigen design!!!

Verwijderd

/me heeft een Natural Keyboard in kleurtjes !!!

Namelijk --> Wit - Vies geel en Vies bruin :)
Pagina: 1