Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA - Gesloten] Super ultra bright rode led sleutelhangers

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vorige inkoopacties die ik gedaan heb:
[rml][ Inkoop] UV-led sleutelhangers [ gesloten][/rml]
[rml][ Inkoop] UV-sleutelhangers nummer 2 [ GESLOTEN][/rml]
[rml][ inkoopactie] uv-sleutelhangers 3[/rml]

Foto's
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jordyb/Plaatjes/Rood/Grootlicht_klein.JPG
Foto is genomen op 2 meter afstand met alle lichten uit.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jordyb/Plaatjes/Rood/Licht%20dichtbij.JPG
Van dichtbij. Sluitertijd 0,5sec.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jordyb/Plaatjes/Rood/Red_hanger.JPG
Das dus de hanger. let wel even op ze komen zonder ring!! Er zit een haak aan de sleutelhanger.

Prijzen: 4,45 de stuk

Verzendkosten die er nog bij komen:
Bij een afname van 50 stuks is het 0,13 cent
Bij een afname van 75 stuks is het 0,08 cent
Bij een afname van 100 stuks is het gratis.

Verzendkosten van mij naar jou:
1 1.46
2 1.46
3 1.85
4 1.85
5 1.85
6 2.01
7 2.70
8 2.70
9 2.70
10 2.95

Je krijgt na het bestellen een bevestiging en dan geef ik je een definitiefe prijs. Je kan er nog van af stappen dan.

Wat krijg ik dan?
Je krijgt de sleutelhanger daar zitten 4 batterijen in. En in de verpakking zitten nog eens 4 batterijen. In totaal dus 8 batterijen.
Zoals beneden staat lever ik zonder verpakking. why? lees onderaan

Uiteindelijke datum dat er niet meer bestelt kan worden:
Dinsdag 17 September
Dus 1,5 week de tijd.

Betalingen en wanneer ik ga bestellen:
De betalingen wil ik voor Maandag 23 September binnen hebben. Is het niet binnen laat het me weten of je de bestelling cancelled of dat het iets later komt. Als ik de zondag nog niks gehoord heb mail ik je!

Wanneer ga je bestellen?
Ik ga Dinsdag 24 September bestellen.

Wanneer kunnen jullie het verwachten:
Ik HOOP dat ik ze voor 1 Oktober verstuurd heb naar jullie. Het is de eerste keer dat ik bestel bij deze leverancier. Ik weet dus niet hoe snel hij is.

Wat overige dingetjes
- Ik heb toestemming van Phreak via mail gekregen.
- Minimale afname is 50 stuks.
- De sleutelhangers worden gelevert zonder verpakking. Vanwege het risico met aangaan tijdens het versturen.

Bestellen
Mail naar: uvleds@hotmail.com
En mail dit:
Gotnaam:
Voornaam + achternaam:
Adres:
Postcode + Woonplaats:
Mailadres:

Aantal:

Verwijderd

Ehm... hoe ik het zo lees kost het 4,45 euro, plus 2,50 euro verzendkosten. Dat maakt samen 6,95 euro. Volgens mij wordt het dan duurder om bij jou te kopen dan bij die retailer? :? Dan zie ik het nut er niet zo van!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Ik vroeg me af wat je hier uberhaupt aan had, en dan nog, waarom niet gewoon eentje kopen voor 2 eurotjes bij de speelgoedwinkel, of ander mensen, kun je nog altijd naar kreeziebertje puntje en el :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Ik vond die uv-dingen toch mooier, en ik den kook dat die een betere kans maken, maar goed succes :)

• Xavier
  • Niet online
Ik had eerst een topic geopend of er intresse is in deze dingen voor deze prijzen.
Ja die zijn er.
Dan open ik een IA en dan krijg ik deze berichten....

Wat je eraan hebt?
Ja kan de ledjes eruit slopen en in je casemod doen. En je hoeft er niet eentje te kopen ofzo hoor.

Verwijderd

2.50 verzent! dude das veel te veel! dat gaat dus echt niemand betalen! maak daar es gou 39 eurocent van!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

postzegel €1.50 ?? ik kan ze je wel leveren voor €1.20

moet je er wel minimaal 100 bestellen. en er komen uiteraard nog verzendkosten overheen :P

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik vind het eerlijkgezegd toch aan de duure kant, in apeldoorn heb ik bij van essen een hele felle rode led gekocht (zit nu is me razer boomslang) voor €1,50. das toch iets beter te doen.
De UV leds daarintegen waren wel leuke items.
suc6 igg

Verwijderd

ik vind er eigenlijk ook best wel duur als er €2.5 verz kosten opkomen

EDIT: Typo's

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil er wel stuk of 10 bestellen, is dat mogelijk?

• Xavier
  • Niet online
Ok na alle klachten ben ik naar het postkantoor gegaan en even alles goed uitgerekend.

1 sleutelhanger weegt zo een 35 gram. Een envelop weegt 15 gram.
Dan komt er nog een sticker voor en achter op en een postzegel. Zo een 5 gram.
Totaal dus 55 gram.

50-100 gram kost 1,17 om te verzenden.
De envelop kost 0,29 cent om te verzenden.
Totaal dus 1,46

Tabelletje wat het gaat kosten per stuk tot 10 stuks:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
                Sleutelhanger Envelop + alle extra Totaal             Kosten
1 stuk      35 gram          20 gram                    55 gram          1,17 + 0,29 = 1.46
2 stuks    70 gram          20 gram                    90 gram          1,17 + 0,29 = 1.46
3 stuks    115 gram        20 gram                    125 gram        1,56 + 0,29 = 1.85
4 en 5 hetzelfde.

Nu moet ik een grotere envelop kopen die zijn weer duurder
6 stuks    210 gram        20 gram                    230 gram          1,56 + 0,45 = 2.01
7 stuks    245 gram        20 gram                    265 gram          2.25 + 0,45 = 2.70
8 en 9 zijn even duur als 7 stuks.

10 stuks Dan moet ik weer een grotere envelop kopen.
Dan ben je van 10 tot 13 stuks 2,25 aan verzendkosten kwijt en 70 cent aan een envelop. Totaal 2,95

14 en hoger word het weer duurder vanwege gewicht. komt er weer 75 cent aan gewicht bij. Totaal 3,70

Ik wil dan best voor iedereen de prijs persoonlijk gaan maken. Maar dan gaat alles langerduren. Ik wil namelijk niet weer uren aan het plakken en uitrekenen zijn zoals mijn eerste inkoopactie.
Ik zal dus de prijs veranderen.

Verwijderd

Fuzzems schreef op 06 september 2002 @ 10:02:
Ik vind het eerlijkgezegd toch aan de duure kant, in apeldoorn heb ik bij van essen een hele felle rode led gekocht (zit nu is me razer boomslang) voor €1,50. das toch iets beter te doen.
De UV leds daarintegen waren wel leuke items.
suc6 igg
Oh mooi dan ga ik ook ff bij van Essen langs! Ga er drie in m'n radardetector solderen, de huidige leds zie je nouwelijks...

Verwijderd

ok we zullen zien

• Xavier
  • Niet online
Naah,
Te weinig belangstelling voor.
Wel raar als je eerst vraagt of er intresse is. En dat is er. En dan nu is er opeens niemand meer.

IA gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.