Op het moment heb geen SCSI-hardware in mijn computer. 't Is al een wat oudere computer. Af en toe ben ik ontreveden over de performance van mijn IDE-schijf waar WindowsXP opstaat.
ik heb laatst een pc gezien met oude SCSI-harddisks (50pins da's oud toch ?) Anywayz, die performance van die SCSI-harddisks vond ik heel goed in vergelijking met oudere IDE-harddisks die ik vroeger had.
Nu zit ik erover te denken om ook eens wat SCSI-spul aan te schaffen.
Niet het nieuwste van het nieuwste, da's niet te betalen.
Nu zoek ik een SCSI-schijf om mijn besturingssysteem op te zetten,
dus dat hoeft maar een schijf te zijn van een paar GB.
Dus ik dacht aan deze schijf:
Seagate Barracuda ST34572W 4,55 GB 7200rpm Ultra SCSI Wide 4,1ms seek time 40mbyte/sec (sync)
Werkt deze schijf met deze controller ??
NCR/Symbios 875 Ultra wide SCSI, + BIOS, 40Mb, 50+68pins, PCI
Is de performance van deze combinatie een beetje vergelijkbaar met 7200rpm Seagate Barracuda IDE schijven?? Daar ben ik al dik tevreden mee...
Bedankt.
ik heb laatst een pc gezien met oude SCSI-harddisks (50pins da's oud toch ?) Anywayz, die performance van die SCSI-harddisks vond ik heel goed in vergelijking met oudere IDE-harddisks die ik vroeger had.
Nu zit ik erover te denken om ook eens wat SCSI-spul aan te schaffen.
Niet het nieuwste van het nieuwste, da's niet te betalen.
Nu zoek ik een SCSI-schijf om mijn besturingssysteem op te zetten,
dus dat hoeft maar een schijf te zijn van een paar GB.
Dus ik dacht aan deze schijf:
Seagate Barracuda ST34572W 4,55 GB 7200rpm Ultra SCSI Wide 4,1ms seek time 40mbyte/sec (sync)
Werkt deze schijf met deze controller ??
NCR/Symbios 875 Ultra wide SCSI, + BIOS, 40Mb, 50+68pins, PCI
Is de performance van deze combinatie een beetje vergelijkbaar met 7200rpm Seagate Barracuda IDE schijven?? Daar ben ik al dik tevreden mee...
Bedankt.