Ok, ben voor een kameraad bezig met een site... wil ik frames voor gebruiken, maar ze werken dus niet.
De situatie:
frames.html :
deze pagina geeft dus aan wat de frames zijn...
de pagina's menu.html en home.html werken wel als je ze normaal oproept, echter als je frames.html oproept krijg ik een grote witte pagina waarin geen tekst of plaatje meer is te bekennen...
Waarschijnlijk is het iets heel achterlijks, maar ik kom er niet uit... het is zelfs zo triest dat ik frontpage de code heb moeten laten genereren, maar deze werkt ook niet...
De situatie:
frames.html :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html> <head> <title></title> </head> <body> <frameset cols="140,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0"> <frame src=menu.html scrolling="auto" name="menu" noresize> <frame src=home.html scrolling="auto" name="main" noresize> </frameset> </body> </html> |
deze pagina geeft dus aan wat de frames zijn...
de pagina's menu.html en home.html werken wel als je ze normaal oproept, echter als je frames.html oproept krijg ik een grote witte pagina waarin geen tekst of plaatje meer is te bekennen...
Waarschijnlijk is het iets heel achterlijks, maar ik kom er niet uit... het is zelfs zo triest dat ik frontpage de code heb moeten laten genereren, maar deze werkt ook niet...