[RMA] MSI Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heeft er hier iemand ervaring met de RMA afwikkeling van MSI?

Heb namelijk hier een MSI KT266a die blijft hangen op Checking Real Time Clock?
Wil hem retour sturen of een nieuwe kopen?

Want als ik 3 maanden moet wachten op een nieuwe dan koop ik liever een nieuw moederboard en dan verkoop ik die MSI die ik retour krijg?

Dus graag jullie mening wat te doen nieuwe kopen of wachten op retour zending?

Heb hem overigens bij Gistron besteld? Maar hun konden mij niet vertellen hoelang het gaat duren.

Alvast bedankt.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

MSI kan wel eens lang gaan duren... Komt ook regelmatig weer kapot terug, dus goed testen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

In Eindhoven hebben ze een reparatie plaats. Moet dus wel snel gaan

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:30
mijne door de winkel laten versturen 2 weken later terug, eergisteren opgehaald.

had een MSI kt3ultra opgestuurd en een nieuwe MSI KT3Ultra2 ervoor terug gekregen.

Dus mijn ervaring is goed.

|:( wel stom, was bang dat t lang ging duren dus, dus ik had een nieuwe mobo gekocht, toevallig ook de MSI kt3ultra2. gelukkig heb ik de terug gekregen mobo met weinig verlies kunnen verkopen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:18
Ben gisteren bij een "klant" geweest die me opbelde "computer doet nix, no signal input zegt ie". Ikke kijken: 4 rode LEDs, MSI K7TPro2A. Moederbord is ongeveer anderhalf jaar oud. Moederbord heb ik destijds bij Norrod gekocht, dus ik vanavond Norrod opbellen: "oh ja, bekend probleem, zit 3 jaar garantie op, neem maar mee binnenkort, kijken we er naar en krijg je gewoon een nieuwe, we hebben een heel voorraadje van die dingen aangelegd"
Ofwel: ik krijg gewoon een "nieuwe" van Norrod, zal ongeveer 1-4 dagen gaan duren (ze moeten die dingen zelf ook testen, als je mobo niet dood is hoef je ook geen andere).
Wat dat betreft weer goede service bij Norrod, heb het er wel eens anders meegemaakt :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 23:31
De RMA voor MSI in de regio Europe zit inderdaad in Eindhoven dus dat kan snel worden afgerond. Maar je dealer is verantwoordelijk voor jouw garantie... niet MSI lees dit maar eens op hun website: http://www.msi-computer.nl/support/garantie.html

Daar staat " 6. MSI (Mystar Computer B.V.) geeft haar klanten een standaard garantie van 3 jaar. "

En jij bent geen klant van MyStar (=MSI), maar dat is een distributeur of een dealer wel waar jij het hebt gekocht. Dus je garantie zou via je dealer moeten lopen. Komt het uiteindelijk nog wel bij MSI terecht in Eindhoven.

Verwijderd

Als het garantie is, gewoon naar de winkel terug gaan en een ander bord vragen!
Ik weet niet hou oude het bord is, maar als dat nog niet zo lang is zou ik er op staan dat ze 'm omruilen.....
Want jou als klant straks een paar maanden te laten wachten op een bord wat misschien ooit nog eens een keerte omgeruild gaat worden......
En daarbij, zoals ook al door The Source is opgemerkt, zitten niet alle leveranciers er op te wachten dat klanten rechtstreeks kontakt, buiten de dealers om, met hun gaan opnemen.
En het klopt idd dat ze in Eindhoven zitten. (ind.ter. Ekkersrijt)
Pagina: 1