Iiyama VMP 452 beeldscherm verspringt

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 10:58
Mijn paar maanden oude Iiyama monitor, waar ik erg tevreden over was begint kuren te vertonen. Vooral als hij een tijdje is uitgeweest begint het beeld erg te verspringen, hij vouwt zeg maar naar binnen toe. Hier een plaatje ervan:

Afbeeldingslocatie: http://asa.gamepoint.net/IMAGE16.JPG

Sorry voor brakke webcam pic, maar heb nix anders.

Als ik de monitor een paar keer uit/aan zet doet hij het weer, maar het beeld blijft zeker de eerste 15min kuren vertonen. Is dit slechts omdat de monitor moet opwarmen ofzo ? Echt normaal vind ik het niet. Is er een kans dat de monitor er helemaal mee ophoud ? Want ik heb nu nog garantie.

Voor specs van me systeem zie sig. Heb verder alle drivers van vid kaart en monitor up-to-date.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is zeker niet normaal nee.. gelijk ff met IIyama bellen (en doorverwezen worden naar Teleplan :{ ) want deze gaat het niet lang meer volhouden :)

• Mahena
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik had met mijn Iiyama 451 Pro ook zo iets. Maar dat kwam eigentlijk meer omdat ik steeds van resolutie verwisselde, als ik windows(1152x864) => spelletje(1024x800) => windows => spelletje => windows => spelletje => windows => spelletje deed.

Maar dat is met de laatste drivers opgelost.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
heb zelfde probleem hier. welke driver's heb je upgedate? monitor zelf of videokaart?

• Pollewob
  • Niet online
Je kan me veel wijsmaken, maar niet dat dit door verkeerde drivers komt :)

Als het beeld op je monitor er echt zo uitziet is je monitor goed stuk en zal kan je proberen via de garantie een nieuwe te krijgen. Om 100% zeker te weten dat het geen driverissue is kan je de monitor testen op een andere pc. Ook is dit een oud topic en de kick is niet echt een waardevolle toevoeging en dus gaat deze dicht :)

Dit topic is gesloten.