Toon posts:

provision 55 cm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.blokker.com/sh...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

deze tv die te koop is bij de blokker is dat wat?
ik wil gewoon een goedkope tv zodat ik lekker vanuit m'n bed eens een divx je kan bekijken.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 22:43
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:03:
http://www.blokker.com/sh...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20*

deze tv die te koop is bij de blokker is dat wat?
ik wil gewoon een goedkope tv zodat ik lekker vanuit m'n bed eens een divx je kan bekijken.
geluids sucks heel erg
geen svideo
verder prima goedkoop tvtje

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Topicstarter
geluid doe ik toch via m'n dolby surround set van m'n computer

Ik heb een svhs 2 scart convertor, het maakt toch niet uit of je je tv out op scart of svhs aansluit?

• Peertje NL
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:09:
geluid doe ik toch via m'n dolby surround set van m'n computer

Ik heb een svhs 2 scart convertor, het maakt toch niet uit of je je tv out op scart of svhs aansluit?
hij ondersteund geen svideo=kut beeld, maar ik zou ff bij de blokker kijken voor de zekerheid......

Verwijderd

Topicstarter
wat is Svideo dan? supervideo?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:15
Hmm.. ProVison is wel een k*t merk hoor... Ookal is het meer voor een enkele keer een filmpie kijken, kan je beter een 2de hands Sony of Philips op de kop tikken, moet voor dat geld ook makkelijk lukken, en dan heb je wel svhs en wel goed geluid en ook beter en rustiger en scherper en fijner beeld...

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Een simpele Sharp of Deawoo is er al voor 199,- , heb ik dan toch net ff iets meer vertrouwen in. Heb zelf al eens dezelfde tv gehad in Audiosonic uitvoering: beeld was redelijk (wel vlek in beeld langs de rand), geluid was K*T, beeldbuis maakte een hele irrtante hoge piep (was normaal volgens de servicedienst :r )

• Peertje NL
GFM schreef op 05 september 2002 @ 21:42:
Hmm.. ProVison is wel een k*t merk hoor... Ookal is het meer voor een enkele keer een filmpie kijken, kan je beter een 2de hands Sony of Philips op de kop tikken, moet voor dat geld ook makkelijk lukken, en dan heb je wel svhs en wel goed geluid en ook beter en rustiger en scherper en fijner beeld...
das misschien idd een beter idee

Pagina: 1