Een mooi moment...

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
oke oke, tis niet al te moeilijk te halen, maar je bent er toch een paar weekjes zoet mee.. en dan wil je het even uitblaten... maar waar!?

Profile van yared
<knip>
Karma 390 (#297)
Tweakotine 1683 (#1)
Status Grootmeester

en hamvraag 1 is... wat komt er na Karma 399... "Zoete jongen"?
en hamvraag 2 is... wie heeft er een pc crash dat ik opeens na 3 weken van de 2e positie op de 1e sta :*)

/edit
en dan ook nog een +4 krijgen. Is geen schaafje waard toch?! 8)
edit/

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

yared schreef op 05 september 2002 @ 20:46:
oke oke, tis niet al te moeilijk te halen, maar je bent er toch een paar weekjes zoet mee.. en dan wil je het even uitblaten... maar waar!?

Profile van yared
<knip>
Karma 390 (#297)
Tweakotine 1683 (#1)
Status Grootmeester

en hamvraag 2 is... wie heeft er een pc crash dat ik opeens na 3 weken van de 2e positie op de 1e sta :*)
Uh vraag 1: ook na 399 blijf je voorlopig even grootmeester. userstatussen

mmm, vraag 2. Ik ben niet zo thuis in tweakotine addict country, maar het wordt meestal afgewisseld door telkens een ander die die eerste plaats wil halen en die vervolgens weer een paar weken moet bijkomen. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 06-09-2002 07:19 . Reden: typo's zie ik nu pas ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naar mijn weten is [Mortal] de tweakotinedealer :P Deze heeft op dit moment 107 tweakotine puntjes minder dan jou :+

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
eerlijk gezegd is me tweakotine een beetje laag nu, stond gisteren op 2300 en toen was ik ook nog tweede... competition is good! }>

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Sjeeeeez, hoe krijg je zoveel tweakotine bij elkaar? :o
1706 yared
1576 mortal
1472 bwt
1333 Cyril Roos
1225 siebrand
Das de top 5, en ziehier, Netman op plaats 25 :|
862 Netman768
Vroeger zat ik iig nog boven de 1000 in tweakotine... :(
Tis NIET eerlijk. :'(

Mooooore T.net! >:)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
hmm.. hoe zie je die top5?

zwaktepunt in de tweakotine meting is niet moeilijk te vinden ;)
je moet er wel, dankzij heftige competitie, almost 24hrs for online zijn

tweakotine zou meer gekoppeld moeten worden aan het gedrag van de user ipv het gedrag van de computer :*)

• Robin
  • Niet online
yared schreef op 05 september 2002 @ 23:22:
hmm.. hoe zie je die top5?
Door op een linkje te klikken die alleen voor de crew beschikbaar is :)
zwaktepunt in de tweakotine meting is niet moeilijk te vinden ;)
je moet er wel, dankzij heftige competitie, almost 24hrs for online zijn

tweakotine zou meer gekoppeld moeten worden aan het gedrag van de user ipv het gedrag van de computer :*)

Over 2 dagen sta ik er ook in :P :Y)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:49

botoo

💀 too old to die young

yared stelde op 05 september 2002 @ 20:46 een onbenullige vraag:
inkoppertje natuurlijk, maar volgens mij komt na karma 399 gewoon karma 400 :P

voouitlopend op de vraag die daarna ongetwijfeld zal volgen . . .
. . . na 400 volgt 401 . . .
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Over 2 dagen sta ik er ook in :p :Y)
jaja, en wie moet dat controleren.... Ik eis een onpartijdige jury, een stem des volks, a double-check-Robin-check! ;)

but serious, om het in twee dagen te doen heb je een hoop geheugen nodig of een campus netwerk wat zich veel beter met }:O }:O }:O kan bezig houden dan met iemands tweakotine ;)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
1706 yared
1576 mortal
1472 bwt
1333 Cyril Roos
1225 siebrand
dit bedoel ik dus; al deze users hebben een ongelovelijke hoge tweakotine, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de gebruiker.

natuurlijk is tweakotine daar niet voor bedoeld, maar een hoge tweakotine bouwt toch een (weliswaar) vals gevoel van respect bij andere gebruikers.

met kwaliteit bedoel ik het breder dan alleen de hoogte van hun karma (geen van de andere genoemde heeft een karma hoger dan 79). tenslotte kunnen ze wel gewoon altijd van de zijlijn meelezen en nooit replyen. met kwaliteit bedoel ik hoe actief is een user in zijn totaalgedrag.

tis maar een idee, wellicht dat iemand het op de (reeds lange) ideenlijst voor userstatussen kan zetten. :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31

Jaymz

Keep on moving !

Is meer wat voor TFF :)

TMF => TFF :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

o ja, ze hebben op de Fp inderdaad zo'n puntensysteem :o
ff kijken:
Tweakotine: 470 (#178)

En dat terwijl ik nauwelijks reacties plaats :7

Intentionally left blank

• Robin
  • Niet online
yared schreef op 06 september 2002 @ 00:20:
[...]

dit bedoel ik dus; al deze users hebben een ongelovelijke hoge tweakotine, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de gebruiker.

natuurlijk is tweakotine daar niet voor bedoeld, maar een hoge tweakotine bouwt toch een (weliswaar) vals gevoel van respect bij andere gebruikers.

met kwaliteit bedoel ik het breder dan alleen de hoogte van hun karma (geen van de andere genoemde heeft een karma hoger dan 79). tenslotte kunnen ze wel gewoon altijd van de zijlijn meelezen en nooit replyen. met kwaliteit bedoel ik hoe actief is een user in zijn totaalgedrag.

tis maar een idee, wellicht dat iemand het op de (reeds lange) ideenlijst voor userstatussen kan zetten. :)

Tweakotine is zo relatief, dat het per dag verschilt wie welke tweakotine heeft. Bij de karma is het een stuk moeilijker: de mensen die een hoog karma hebben (like >100) weten wat ze posten en zorgen dat ze geen -1 aan de broek krijgen. Daarom is het moeilijk om karma en tweakotine met elkaar te combineren zodat er users onstaan die een hoge karme met een hoge tweakotine hebben.

En de userstatussen zullen niet uitgebreid worden met extra, speciale statussen. De huidige hebben betrekking op de karma hoogte (want een goede reactie is nog altijd beter dan een hoge tweakotine: een user voegt meer toe aan een post dan wat deze gewoon leest) van de user. Hoe groter de karma, des te "betere" waardering in statusnaamgeving :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Robin Vreuls schreef op 06 september 2002 @ 00:32 onder andere het volgende...:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

De huidige hebben betrekking op de karma hoogte (want een goede reactie is nog altijd beter dan een hoge tweakotine: een user voegt meer toe aan een post dan wat deze gewoon leest) van de user. Hoe groter de karma, des te "betere" waardering in statusnaamgeving :)

inderdaad:
Agricula Simplex -40
Blaataap -30
Dwarfgeit -20
Faalhaas -10
Prutser -1

:D

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:28

Cliffie

Trompetslet

zomer schreef op 06 september 2002 @ 10:30:

[...]

inderdaad:
Agricula Simplex -40
Blaataap -30
Dwarfgeit -20
Faalhaas -10
Prutser -1

:D
Blaataap!

:P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Verwijderd

Gefelicislagroomtaart :P mja ben ook net over de 400 heen :)

Hey, wat is een Agricula Simplex eigelijk? Een synoniem voor een amoebe?

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 13:06:
Gefelicislagroomtaart :P mja ben ook net over de 400 heen :)

Hey, wat is een Agricula Simplex eigelijk? Een synoniem voor een amoebe?
Agricula Simplex = Simpele boer! met een knipoog.

Verwijderd

KexDaFlex schreef op 08 september 2002 @ 13:11:
[...]

Agricula Simplex = Simpele boer! met een knipoog.
mag ik dan please -40? ik woon in een boer'ndurp en wil graag alto en apart zijn! ;)

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 13:16:
[...]

mag ik dan please -40? ik woon in een boer'ndurp en wil graag alto en apart zijn! ;)
Ergens zit er nog een typo'tje in ook, * KeX heeft het ooit eens nagezocht en gevonden dat het Agricola Simplex moet zijn. Maar ach een kleinigheid hou je altijd. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 08-09-2002 13:19 . Reden: typ problemen ]

Pagina: 1