Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

d* GPRS en OTA?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik zit eraan te denken de Siemens M50 te halen. Ik heb al een dutchtone abbo en het bevalt me prima dus ik zie geen echte reden om op een andere provider over te stappen.

Nu is mijn vraag of dutchtone ook GPRS ondersteunt. Denk het eigenlijk wel, maar vraag het gewoon voor de zekerheid ;)

Als ik het goed heb ondersteunt nog geen enkele NL provider OTA downloaden, is er een manier om die koele JAVA games toch op je M50 te krijgen? Ik had gehoord dat het via de datakabel gelocked was. Is dit misschien al gekraakt? Of kan ik ergens anders spellen downloaden zónder OTA, dus gewoon via WAP?

hoop dat jullie me kunnen helpen :D

mzzls Smirn0ff

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dutchtone? GPRS???

Verwijderd

Topicstarter
waarom niet? als ik het me goed herinner las ik ergens dat dutchtone dat al begin dit jaar van plan was te introduceren. kan het natuurlijk ook fout hebben ;)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Nee, hebben ze nog niet.

Vanwege de belachelijke prijs verhoging en het nog steeds niet introceren van gprs ben ik daar weggegaan.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Bij welke provider zit je nu dan?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Of dutchtone gprs ondersteunt of niet had je natuurlijk wel op de website kunnen vinden.

Verder is jave games al vele malen behandeld zoals:
games ota mt50 is mogelijk

En nog een paar maal.

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van dutchtone kon ik het niet duidelijk vinden, bij een overzichtje van GPRS providers op een andere site stond ie er wel bij maar ik weet het gewoon niet zeker...

zal nu ff in de andere topic kijken, thnx

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dat dutchtone geen GPRS ondersteund is inderdaad gewoon op hun website te vinden.

Voor OTA en de M50, gebruik de search :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.