ADSL optimaliseren, maar dan met router.

Pagina: 1
Acties:

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb op internet wat zitten zoeken naar het optimaliseren van wat registry settings om je netwerkverbinding te optimaliseren voor ADSL. Net zoals we dat vroeger deden voor het modem. (MTUspeed enzo)

Nu bedacht ik me ineens dat ik niet met m'n PC zelf het internet op ga, maar dat er een Router tussen zit. Die router is in principe degene die aan het internet hangt. Dan zullen de ADSL registry tweaks ook wel niet werken (denk ik) en zal er iets in de router ingesteld moeten worden, of is dat al optimaal ingesteld? En zullen de registry tweaks evengoed werken?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
De client is alsnog degene die de MTU grootte bepaald. De router routeerd alleen de pakketjes die hij binnenkrijgt, hij is niet zo intelligent dat hij ook aan de MTU enzo gaat sleutelen ;)

Die registry key's werken dus prima, ook met een router ertussen :)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 09:48

Puck

EINDBAAS.org

hoe werkt die reg. tweak ook alweer? Heb er over gelezen maar nog niet gedaan, en heb ook geen flauw idee meer waar ik em kan terug kan vinden.

En zijn er nog meer tweaks om je adsl te optimaliseren?

Arrived anxious, left bored

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09

chromeeh

the Gnome

Check Speedguide :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Weet iemand wat de beste reg instellingen zijn voor Chello??Ik heb alles geprobeerd maar ik merk echt heel weinig verschil. En die speedguide reg instelling werken echt niet in m'n voordeel.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:58:
Weet iemand wat de beste reg instellingen zijn voor Chello??Ik heb alles geprobeerd maar ik merk echt heel weinig verschil. En die speedguide reg instelling werken echt niet in m'n voordeel.
Ja dat wil ik ook wel eens weten. Lijkt me best leuk om te weten.