Toon posts:

(Y) (N)

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er ZO'N ontzettende hekel aan...
Na 1x, oke, tuurlijk, daar lees je over heen...
Na 2x, tja, ook dat zie je door de vingers, maar ik zie het voortaan ELKE DAG 20 keer ofzo... echt afschuwelijk, die gore msn-tekens, we zitten hier toch op een HÉÉL ANDER BORD :(??????

Ik vind dat er waarschuwingen gegeven moeten worden voor dit soort dingen, ik stoor me er echt kapot aan. Nu zie ik het zelfs een modje doen (in dat !!111 topic in de hk)!!

Ligt het aan mij, of storen jullie je er ook zo aan? Ik bedoel, het is toch geen grote msn-club hier?
naja, wilde dit gewoon ff kwijt, misschien dat er iets aan gedaan kan worden :(

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

we kunnen wel alles gaan verbieden....

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• monkel
  • Laatst online: 14:59
je moet toch wat te zeuren hebben, he?

(Y)

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
(k)? :+

edit:

omg dacht dat ik in de hk zat :X

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
monkel schreef op 05 september 2002 @ 19:48:
je moet toch wat te zeuren hebben, he?

(Y)
(Y)

Verwijderd

Topicstarter
POST IK DIT IN DE HK OFZO :r :r ??
tjesus, ik stel hier serieus iets voor mensen....
staat niet voor niets hier!

Verwijderd

Mensen, het is hier geen speeltuin. __Joey__ dat je je eraan ergert is een ding, maar verwacht je nu echt dat er gewaarschuwd moet worden als iemand een smiley gebruikt, die van MSN afkomstig is? Ik vind dat nogal een overdreven en extreme oplossing voor jouw ergernis, want ik kan me er bijvoorbeeld helemaal niet aan storen.

Verwijderd

We kunnen misschien een praatgroepje oprichten :P
Het lijkt me niet dat we daar echt serieus iets tegen gaan doen hoor.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Mjah...zo kun je je aan alles ergeren natuurlijk. :{

Het viel mij tot nog toe niet eens op ei'k.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:51:
POST IK DIT IN DE HK OFZO :r :r ??
tjesus, ik stel hier serieus iets voor mensen....
staat niet voor niets hier!

idd
vriendelijk verzoek om ontopic te posten en anders weg te blijven

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg alleen dat ik me er aan erger, ik snap wel dat als ik de enige ben die zich er aan ergert er niets aan gedaan zal worden...
Maar dit is toch geen msn-club? En misschien anders een tip, maak een (Y) icon voor got die mensen kunnen gebruiken.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

* odysseus wist niet eens dat dat gedoe van MSN kwam (gebruik alleen ICQ)...vond het al vaag af en toe :7. Ik neem aan dat het een of andere smiley moet voorstellen?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
http://members.lycos.nl/smilieweb1/msnsmilies.htm

Voor de mensen die net zoals mij moesten opzoeken wat welke smilie betekent. :D

• .oisyn
  • Laatst online: 15:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

D2k schreef op 05 september 2002 @ 19:48:
we kunnen wel alles gaan verbieden....

goed idee :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
tja... :/

ik stoor me er echt aan, bovendien geeft *D, :) _/-\o_ :Y) :D of :* al evenveel of meer aan dan dat stomme (Y) (duim omhoog stekend handje)....

waarom gebruiken ze die niet gewoon ;(.....

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ HK] Pics! Specs![/rml]
De argumenten uit dat topic vind ik net zo goed gelden voor dit topic.
Er zullen altijd wel dingen zijn waar je je aan ergert, maar om dat nou allemaal meteen te verbieden vind ik erg overdreven ;).

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik stoor me aan adelaars... ik heb namelijk een hekel aan de amerikaanse besluitneming en hun arrogantie daarbij. En laat de adelaar nou net het patriottische symbool zijn voor dat stelletje idioten daar.
Maw, ik erger me aan jouw icoon, en we leven hier in nederland, kunnen dat soort iconen niet gewoon verboden worden hier op GoT?!

DISCLAIMER: het zal me aan mijn kont roesten wat er in je icoon staat, bovenstaat verhaaltje is alleen maar bedoeld om het te relativeren en te laten zien dat het onzin is

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
damnz
er zijn ook mensen die ;-) gebruiken ofzow...ja die wordt hier niet geparsed en op msn werkt het wel
zou het ook gelijk verbieden....

wat ik hiermee wil zeggen; dit is echt TE overdreven....

als dit serieus een regel zou worden doe ik gullie allen alvast de groeten....
dan wil ik gewoon niet weten wat er daarna voor regels bijkomen.....

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

In dat !!!!!!!!!!!!!!111-topic was het waarschijnlijk als grapje bedoelt van het desbetreffende modje, omdat dat min of meer gerelateerd is aan breezah/msn ;)

Tsja, ik stoor me er ook echt niet aan hoor... Je kunt natuurlijk niet voor ieder klein dingetje waar iemand zich aan ergert een OW gaan geven..

(L) :>

#

Verwijderd

Topicstarter
veldmuis schreef op 05 september 2002 @ 20:06:
damnz
er zijn ook mensen die ;-) gebruiken ofzow...ja die wordt hier niet geparsed en op msn werkt het wel
zou het ook gelijk verbieden....

wat ik hiermee wil zeggen; dit is echt TE overdreven....

als dit serieus een regel zou worden doe ik gullie allen alvast de groeten....
dan wil ik gewoon niet weten wat er daarna voor regels bijkomen.....
ik vraag me alleen af waarom mensen zo regeren met (Y), dat betekent toch gewoon hetzelfde als :Y) ?????
Waarom dan niet gewoon de originele :Y) gebruiken?
.oisyn schreef op 05 september 2002 @ 20:06:

[...]

ik stoor me aan adelaars... ik heb namelijk een hekel aan de amerikaanse besluitneming en hun arrogantie daarbij. En laat de adelaar nou net het patriottische symbool zijn voor dat stelletje idioten daar.
Maw, ik erger me aan jouw icoon, en we leven hier in nederland, kunnen dat soort iconen niet gewoon verboden worden hier op GoT?!

DISCLAIMER: het zal me aan mijn kont roesten wat er in je icoon staat, bovenstaat verhaaltje is alleen maar bedoeld om het te relativeren en te laten zien dat het onzin is
ermm, tja, dat is allemaal onzin natuurlijk... Iedereen mag posten wat hij/zij wil natuurlijk, ik vind het alleen stom dat mensen hier op GOT, duidelijk mensen die dus behoorlijk wat van pc's weten, aan komen met codes van andere programma's...
als je een plaatje wilt showen typ je toch ook gewoon [img] en niet [file] ofzo ?? :?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat je erg ver komt in je leven als je je al om dit soort dingen kwaad maakt.

Daarnaast kan je dan net zo goed mensen gaan waarschuwen die:

*:-) ed gebruiken
*Geen leestekens gebruiken
*Afkortingen gebruiken
*Spelfouten maken
*Engelse woorden gebruiken
*Enz

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik erger me dood aan mensen die "____" om hun nick hebben, van mijn part bannen ze die meteen... (Y)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:09:
ermm, tja, dat is allemaal onzin natuurlijk... Iedereen mag posten wat hij/zij wil natuurlijk
juist, dus als ik (Y) wil gebruiken is dat mijn goed recht (ik ga het alleen niet gebruiken, ik gebruik ook geen MSN :Y))
ik vind het alleen stom dat mensen hier op GOT, duidelijk mensen die dus behoorlijk wat van pc's weten, aan komen met codes van andere programma's...
als je een plaatje wilt showen typ je toch ook gewoon [img] en niet [file] ofzo ?? :?

En dat jij dat vindt is jouw goed recht. Bij de adjes gaan zeuren om het te verbieden slaat alleen helemaal nergens op (evenals mijn verhaal over jouw icoon)

Verwijderd

(K) Maar kunnen de mensen van parse er geen smilies van maken en invoegen dan weet ik ook nog wat het betekend :)

• veldmuis
  • Niet online
OProg schreef op 05 september 2002 @ 20:14:
Ik erger me dood aan mensen die "____" om hun nick hebben, van mijn part bannen ze die meteen... (Y)
_/-\o_ :D

ROFL! :)

Verwijderd

Topicstarter
OProg schreef op 05 september 2002 @ 20:14:
hoe ben jij ooit mod geworden??
ooit gehoord van beargumenteren??
tjesus, gooi 'm maar op slot, iets nuttigs komt er bij jullie toch niet meer uit....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:21:
[...]

tjesus, gooi 'm maar op slot, iets nuttigs komt er bij jullie toch niet meer uit....

Het is een puur persoonlijke ergernis van jou. Dan kun je wel stellen dat het probleem ligt bij degenen die het niet verbieden, maar misschien zou je eens bij jezelf moeten nagaan waarom het je ergert en of het wel redelijk is om te eisen dat wij daar actief iets tegen gaan doen, als jij er problemen mee hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:24:

[...]

Het is een puur persoonlijke ergernis van jou. Dan kun je wel stellen dat het probleem ligt bij degenen die het niet verbieden, maar misschien zou je eens bij jezelf moeten nagaan waarom het je ergert en of het wel redelijk is om te eisen dat wij daar actief iets tegen gaan doen, als jij er problemen mee hebt.
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:47:

Ik vind dat er waarschuwingen gegeven moeten worden voor dit soort dingen, ik stoor me er echt kapot aan. Nu zie ik het zelfs een modje doen (in dat !!111 topic in de hk)!!

Ligt het aan mij, of storen jullie je er ook zo aan? Ik bedoel, het is toch geen grote msn-club hier?
naja, wilde dit gewoon ff kwijt, misschien dat er iets aan gedaan kan worden :(
:)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

___Joey___, ondanks het feit dat het al meerdere malen in dit topic gevraagd is, hoe kun je jezelf in vredesnaam de code van een MSN-smiley ergeren. :?
Niet kwaad bedoelt hoor maar zo kan alles wel in de ban gedaan worden.

[off-topic]
Wie van de modjes helpt mij eraan herrinneren dat ik morgen even LA-topic start over die rooie kleurtjes?
Die rooie nick's passen niet bij mijn geel gekleurde monitor, mijn verzoek zal dan ook zijn of jullie die nick's geel willen maken.

Phreak kan dan echt zeggen dat hij een lief kuikentje is. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• veldmuis
  • Niet online
ok dan zal ik even antwoorden:
het ligt aan jou

maar daar was je al achter denk ik.. :P

die reply van OProg is wel kewl :D

Verwijderd

Het feit dat jij dat vindt, was mij ook al opgevallen :D Maar dat is het punt, jij vraagt om een verandering van het beleid, op basis van jouw mening. Er worden hier al meerdere extreme voorbeelden gegeven van wat een intolerant forum GoT zou worden, als elke persoonlijke mening beleid zou worden.

Een mening van een persoon op zich is niet genoeg om het beleid te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Een mening van een persoon niet nee, daarom vraag ik of er meer mensen zijn die zich er hier aan ergeren?
Lunatic stelt die "OUD :z " en "BREEZAH" politicy toch ook niet voor z'n lol op, daar is toch ook IEMAND mee begonnen die zich eraan ergerde?
Ik vraag hier serieus om wat informatie en wordt gewoon van alle kanten afgezeken, en dan zelfs ook nog door de mod van SA!!
neej, daar kan ik niet tegen nee |:(

• OProg

OProg

Molletje

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:21:
[...]

:z

Strepen zitten mij evenhard dwars als jou (Y). Wat voor argumenten zie ik verder van jou? Ik zie dat je het irri vind om (Y) 20 keer per dag te zien. Misschien vind ik het wel even irri om "____" om een nick te zien. Jij bent voor een OW, ik roep dan maar bannen... :Z

Tjezus zeg, wat kan je verwachten van zo'n topic als dit. Dat iedereen _/-\o_ smilies plaats en het met je eens is ofzo. Iedereen vind dit bullshit blijkbaar want je kan alles wel verbieden want iedereen vind wel iets irri. Ik dacht dat mijn post dat wel duidelijk maakte. Dat jij dat dan niet snapt....

• OProg

OProg

Molletje

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:32:
afgezeken, en dan zelfs ook nog door de mod van SA!!

Och gut, wat zielug. JE wordt helemaal de grond in gebashed :*

Tjeez zeg, stel je niet zo aan. Probeer dit soort dingen eens niet zo zwaar op te vatten, is slecht voor je bloeddruk... (N)(N)(N)

[ Voor 0% gewijzigd door OProg op 05-09-2002 20:36 . Reden: kleine toevoeging (Y)(Y)(Y) ]

Verwijderd

Tjezus zeg, wat kan je verwachten van zo'n topic als dit. Dat iedereen _/-\o_ smilies plaats en het met je eens is ofzo. Iedereen vind dit bullshit blijkbaar want je kan alles wel verbieden want iedereen vind wel iets irri. Ik dacht dat mijn post dat wel duidelijk maakte. Dat jij dat dan niet snapt....
Ik vind het niet zo veel bulshit eigenlijk er iemand voor bannen wel ja. Ik weet dus echt niet wat (N) betekend. Het kan aan mij liggen hoor.

Maar ik weet dus ook niet wat iemand er mee bedoelt. Dus ik zou graag willen dat het naar een smile kan worden gestuurd dan begrijp ik het teminste :)

Verwijderd

Topicstarter
OProg schreef op 05 september 2002 @ 20:34:

[...]

Och gut, wat zielug. JE wordt helemaal de grond in gebashed :*

Tjeez zeg, stel je niet zo aan. Probeer dit soort dingen eens niet zo zwaar op te vatten, is slecht voor je bloeddruk... (N)(N)(N)
goedzo, je humor niveau stijgt nu ook nog, veldmuis ligt zometeen helemaal dubbel en jij bent de man...

Nou blij?

je kunt je om alles druk maken, maar ik geef toch duidelijk aan WAAROM ik me er aan stoor? echt iedereen hier met die (Y) en (N), waarom maken jullie als modjes hier op got dan niet gewoon een (Y) smiley?
vraag --> jullie bieden aan...

lijkt mij tenminste normaal...

Verwijderd

Een mening van een persoon niet nee, daarom vraag ik of er meer mensen zijn die zich er hier aan ergeren?
Lunatic stelt die "OUD :z " en "BREEZAH" politicy toch ook niet voor z'n lol op, daar is toch ook IEMAND mee begonnen die zich eraan ergerde?
Dat is gewoon negatief bedoeld, dit in tegenstelling tot (Y) en (N), waar jij je alleen aan ergert op basis van persoonlijke voorkeuren. Ik zie overigens nog steeds niet in, dat je zoiets als (Y) negatief op kan vatten? Het is echt niet verkeerd bedoeld ofzo :)
Ik vraag hier serieus om wat informatie en wordt gewoon van alle kanten afgezeken, en dan zelfs ook nog door de mod van SA!!

Dat is gewoon een analogie, wat er zou gebeuren als OProg's verkondigde (extreme ;)) mening doorgevoerd zou worden, vat het niet al te persoonlijk op ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hey dude, niet zo depri, thumbs up!! (Y) (Y) (Y)

:P

Verwijderd

Topicstarter
.oisyn schreef op 05 september 2002 @ 20:38:

[...]

hey dude, niet zo depri, thumbs up!! (Y) (Y) (Y)

:P
:D hahahahaha

:/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:38:
vraag --> jullie bieden aan...

lijkt mij tenminste normaal...

Wat ga je betalen dan ? ;)
Lees [rml][ HK] Pics! Specs![/rml] even door voor de rest van de inhoudelijkheid van mijn post te vergroten })

Verwijderd

Topic gaat helemaal nergens (meer) over :/
Op slot dus
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.