Printer problemen

Pagina: 1
Acties:

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 22:13
ik heb vandaag een nieuwe printer moeten kopen dus iets goedkoops dus ik heb een epson c-62 gekocht alleen toen ik thuis kwam heb ik te snel lopen klikken dus nu heb ik perongeluk Portugese drivers geinstaleerd |:( stom stom stom maar nu krijg ik ze der niet meer uit :( iemand enig id ik gebruik windows XP pro....

Please help

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

lijkt me niet zo moeilijk, gewoon in hardwareprofile uninstallen en opnieuw installeren lijkt me...

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

apparaatbeheer --> printers --> driver verwijderen

• Xino
ja nou dat werk dus niet :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het kan nog wel eens zijn dat er speciale software omheen zit, die je moet verwijderen in add/remove software (control panel) probeer anders eens gewoon de engelse d'r overheen te installen.

Anders kan je toch ergens de drivers veranderen met XP? (iets ala 'stuurprogramma bijwerken'), dan kan je de Engelse installen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kun je niet gewoon de andere drivers er overheen installeren? Dus stuurprogramma bijwerken en dan de Nederlandse installeren? Of installatie ongedaan maken (waarom lukt dat niet).

;)

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 21:14

lytjepole

Schier?

en met 'add/remove software' dan? en anders 'printers en fax' rechtsklik op printer en dan 'remove' klikken

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• Xino
ik heb de oplossing al gevonden gewoon xp opstarten in safe mode en dan bij windows system32 daar de driver gedeleted en dat werkt toch bedankt allemaal

Pagina: 1