mysql niet meer verbinden! aargh

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik heb een acount bij dutchwebhosting... slechte service trouwens tot nu toe maar oke

ik had een website daaro, met het pakket mail & present, krijg je 5 MB voor je webruimte en php werkte

naja toen gingen ze hun servers overzetten, hun zogenoemde migratie, (ze kregen allemaal cobaltjes) hier kreeg ik geen bericht over, dus oke hoppa mijn website was weg en dat merkte ik door mn leuke error 404!

ikke bellen, ja migratie bla bla

oke ik al mn gegevens kwijt en ik moest regelen dat ik wou gaan migreren, zodat mn webserver weer actief werd, naja een beetje webdesigner heeft nog een backup staan, enzo had ik die gelukkig nog wel... Oke ik de site weer uploaden, en testen... Hmm php werkt niet? WTF? ikke weer bellen, nou meneer dat zit niet in uw pakket? ikke .. :? naja eerlijk is eerlijk ik betaalde er niet voor, dus ik neem het duurdere pakket

ik bestelde het duurdere pakket precies zoals hij zei, na 1 week gebeurde er nog nix! (hij zei dat het dezelfde dag nog zou gebeuren...) naja toen heeft er iemand anders voor me gebeld en weer moeten mailen

toen gebeurde het pas... naja nu komen we bij het echte probleem php werkt weer, maar ik heb geen mysql database bij hun, maar deze had ik wel nodig, daarvoor gebruikte ik altijd een externe database, maar nu wil deze niet meer !!

het verbinden gaat wel goed maar hij kan geen tabel kiezen!, en daar is echt nix aan veranderd!

sorry voor het lange verhaal maar ik wou het graag kwijt! :)

EDIT: ik kan begrijpen dat het één en ander nog niet duidelijk is, ben bereid voor meer info ofcourse te geven...

[ Voor 0% gewijzigd door M4RTiN op 05-09-2002 19:34 . Reden: toelichting ]

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

Thanks for your life story, maar wat is nu je vraag?
MySQL niet meer verbinden? Wel verbinden niet kiezen?
Wie kiest niet of wie zegt niet dat ie niet wil kiezen?
Met welke db, die externe, die zij niet hadden maar jij wel nodig had?

Kortom: je verhaal is onduidelijk, en info over je echte probleem niet aanwezig.

oogjes open, snaveltjes dicht

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
mjaah was ik al bang voor

oke int kort: :D

ik heb server bij dutchwebhosting met php

en een eigen server met mysql

de server met php kan zegt hij wel verbinden maar geen tabel selecteren van de mysql server

heeft voorheen wel gewerkt, alleen door bovenstaand langer reply eerder wou het opeens niet meer...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

*zuchtje*

Wat heeft jou de conclusie doen trekken dat 'hij' wel kan verbinden, maar geen tabel lan selecteren? Een foutmelding? PHP melding of MySQL melding? Fout in SQL?

btw, je hebt alle tijd om een berichtje te typen: dan word het wel wat duidelijker

oogjes open, snaveltjes dicht

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

vraag het hen
niet ons
wij weten dat niet hoe het bij hun staat

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.