Hallo,
Ik ben bezig mijn TV-out werkend te krijgen op mijn TV (samsung +/- 8 jaar oud).
De TV-out zit op een ATI Radeon 7500 Moible in een Dell Inspiron 4150 Notebook.
Ik had een kabel gekocht, 5 meter S-Video naar SCART (22 euro bij Dixons).
Ik krijg dus alleen maar zwart/wit beeld, FAQ de bij gepakt en alles geprobeerd wat daar in stond (PAL, drivers, goede kanaal, enz. enz.) maar kreeg het niet goed werkend.
Nu is er nog maar 1 ding dat het kan zijn en dat is dat mijn TV geen S-Video ondersteund (kun je dat aan de SCART aansluitingen zien??). Ik heb ook geen composiet aansluiting op mijn Laptop en ook niet op mijn TV als ik het goed begrijp.
Mijn TV heeft de volgende scart aansluiting:
Is hier een kabel voor te maken (of te koop), van S-VIDEO naar bovenstaande SCART aansluiting.
Kan ik wat met dit schema: http://www.hut.fi/Misc/El...rcuits/svideo2cvideo.html
Alvast bedankt
Ik ben bezig mijn TV-out werkend te krijgen op mijn TV (samsung +/- 8 jaar oud).
De TV-out zit op een ATI Radeon 7500 Moible in een Dell Inspiron 4150 Notebook.
Ik had een kabel gekocht, 5 meter S-Video naar SCART (22 euro bij Dixons).
Ik krijg dus alleen maar zwart/wit beeld, FAQ de bij gepakt en alles geprobeerd wat daar in stond (PAL, drivers, goede kanaal, enz. enz.) maar kreeg het niet goed werkend.
Nu is er nog maar 1 ding dat het kan zijn en dat is dat mijn TV geen S-Video ondersteund (kun je dat aan de SCART aansluitingen zien??). Ik heb ook geen composiet aansluiting op mijn Laptop en ook niet op mijn TV als ik het goed begrijp.
Mijn TV heeft de volgende scart aansluiting:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Pin Signaal 1 Audio Uit rechts 2 Audio In rechts 3 Audio Uit links 4 Audio massa 5 Audio massa RGB blauw 6 Audio In links 7 RGB blauw ingang 8 Schakelspanning 9 Video massa 10 -- 11 RGB groen ingang 12 -- 13 RGB schakelspanning 14 -- 15 RGB rood ingang 16 RGB schakelspanning massa 17 Video massa 18 Blank grond signaal 19 Video uitgang 20 Video ingang 21 Bescherming massa |
Is hier een kabel voor te maken (of te koop), van S-VIDEO naar bovenstaande SCART aansluiting.
Kan ik wat met dit schema: http://www.hut.fi/Misc/El...rcuits/svideo2cvideo.html
Alvast bedankt