Lo, ik kwam op het id om een klein lannetje te houden onder mn vrienden...
Totaal komen dr 8 man, inclusief ik dus...
Nu is de vraag/het probleem:
kunnen er wel 8 pc's, 1 TV, 1 playstation (2
) en een koelkast aangesloten op 1 grote 'voeding'... Dus zeg maar waar de hele stroom-supply van het huis komt en wordt verdeeld over de stopcontacten...
zodat ik met van die doosjes dat je dr meer stekkers in kan doen (hoe heten die dingen ook al weer
) genoeg stopcontacten heb om die 11, misschien meer, stekkertjes dr in te doen...
Enniewee de bedoeling was dat we de hele nacht door gaan CSen, HLen, Tekkenen, enz enz, maar als de pcs + playstation&tv niet eens allemaal tegelijk aankunnen hebben we klein probleempje
Ik heb geen id van de specs vd pcs, dus stroomgebruik enz kan ik jullie niet geven. Niemand heeft echter een echt kickass systeem of een overgeclockte die extra stroom nodig heeft, dus t zal wel niet bij de 300W komen...
Als dit niet gaat lukken (de koelkast kan er wel af
) volgens jullie moet ik namelijk tijdig aan de buren vragen of ik wat stroom kan leechen
Totaal komen dr 8 man, inclusief ik dus...
Nu is de vraag/het probleem:
kunnen er wel 8 pc's, 1 TV, 1 playstation (2
zodat ik met van die doosjes dat je dr meer stekkers in kan doen (hoe heten die dingen ook al weer
Enniewee de bedoeling was dat we de hele nacht door gaan CSen, HLen, Tekkenen, enz enz, maar als de pcs + playstation&tv niet eens allemaal tegelijk aankunnen hebben we klein probleempje
Ik heb geen id van de specs vd pcs, dus stroomgebruik enz kan ik jullie niet geven. Niemand heeft echter een echt kickass systeem of een overgeclockte die extra stroom nodig heeft, dus t zal wel niet bij de 300W komen...
Als dit niet gaat lukken (de koelkast kan er wel af