Don't You stare there, Operate!
Verwijderd
Ik heb wel de Labtec 2414 speakertjes gehad (subwoofer + 2 satelites). Ik vond ze wel prima klinken. Ik heb nu zelf de Fps1000 speakertjes en ik vind zelf dat ze overal betere klank leveren, maar ze hebben niet zoveel bas zoals de Labtec speakertjes 
Ik denk dat je beter de nieuwe Fps1500 van Creative kunt kopen. Ze kosten nu 200 gulden dacht ik en ze hebben een sterkere subwoofer en satelite speakertjes dan de Fps1000. Cambridge z'n verpakking is wel erg degelijk in vergelijking met Labtec.
Ik denk dat je beter de nieuwe Fps1500 van Creative kunt kopen. Ze kosten nu 200 gulden dacht ik en ze hebben een sterkere subwoofer en satelite speakertjes dan de Fps1000. Cambridge z'n verpakking is wel erg degelijk in vergelijking met Labtec.
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar omdat het dan nog wel even duurd voordat die er zijn, en omdat het verschil ook niet zo groot is wil ik toch maar voor deze gaan...
Ik heb dat setje en ik ben er erg tevreden over. De bas die erin zit is echt vet. Het geluid was eerst wel wennen. Dat hoorde ik van meer mensen die er ook tevreden over zijn. Echt een goede aankoop vooral omdat zo'n setje jaren meekan.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Ok.
Dat was de druppel.
Ik koop hem!

Bedankt voor de reply's!
Dat was de druppel.
Ik koop hem!
Bedankt voor de reply's!
Een half jaar geleden heb ik dit setje aangeschaft in combinatie met een SQ2500 (4 speaker uitgang) als vervanging voor mijn AWE32. Waanzinnig geluid. Enig minpuntje, als je voor en achter het geluid opschroeft, valt de bas een beetje weg (te weinig vermogen??) draai je dan een van de twee kanalen terug, dan komt de bas ineens terug... vreemd...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
ik heb ook z'n setje maar dan in comb. met een SB live value == Perfect
(m'n vriendin klaagt altijd, staat te hard ofzo :?
)
ze zit 2 verdiepingen lager;)
(m'n vriendin klaagt altijd, staat te hard ofzo :?
ze zit 2 verdiepingen lager;)
Pagina: 1