Toon posts:

Cd's afspelen op tv/ VCD/DIVX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goedkope manier om mijn vcd of divx cd af te speln op te tv, ben (nog) niet in het bezit van videokaart met TV-out.
Graag wat advies of tips betreffende aanschaf van de benodige spullen :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb zelf een discman van sony die vcds kan afspelen gekocht voor ongeveer 400 gulden, maar dan heb je ook nog een goede discman met esp, afstandbediening en afstandbediening aan een kabeltje. Er is geloof ik ook een napa (of zoiets) en die kan mp3 en vcd afspelen en die kost ong 350 piek. Daar heb ik alleen geen gegevens over

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-03 08:18

Adonias

Oe! Buttons :9

Koop een ouwe voodoo met tv out ;)

Verwijderd

Hoi
ik had het zelfde probleem ik wilde ook mijn divx en mpg op de tv kijken.

Ik heb voor F 50 een videokaart met TV out gekocht.
Maar je kan ook een converter komen die vga omzet naar tvout. maar dan zie je niets meer op je monitor.

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 10:52 schreef Adonias het volgende:
Koop een ouwe voodoo met tv out ;)[/quote]Maar kan je dan twee videokaarten naast elkaar gebruiken?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Verwijderd

Waar koop je die en voor welke prijs. Is dit goede TV-Out en kan het naast een TN2-agp

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 12:12 schreef CHrusher_ het volgende:
Maar je kan ook een converter komen die vga omzet naar tvout. maar dan zie je niets meer op je monitor.[/quote]Waar heb je die gekocht en hoeveel koste 'ie?
Zo'n ding wil ik ook hebben!
Pagina: 1