Toon posts:

kazaa kan niet connecten

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleem.
Bij mij op school mag je met je laptop niet het netwerk op.
dit wilde ik en vele mede studenten graag want dan kan je het internet op met een zeer hoge snelheid (1500 kb/sec)
na vele aanzoeken hebben ze speciale aansluitingen voor laptops aan gebracht, je kan hier een beetje stroom aftappen maar ook met het internet op.
Als gaat goed en snel behalve kazaa, want die wil maar niet connecten.
Ga ik naar een plek waar je eigenlijk niet met je laptop mag komen lukt het wel en op die speciale plekken niet :'(
kan het zijn dat ze dat op een of andere manier hebben afgesloten, en zo ja hoe kan ik dat om zeilen

mvg ghvliet

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

dat hebben ze gedaan om misbruik van hun netwerk te voorkomen waarschijnlijk.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik denk dat systeembeheer bij jou op school niet dom is en wel in de gaten heeft waarom scholieren graag hun laptop aan dat snelle lijntje willen hangen.

Ze zullen ongetwijfeld een aantal poorten van veel gebruikte file sharing programma's dicht hebben gegooid. Ik denk niet dat ze erop zitten te w8en dat scholieren dit lijntje daar volop voor gaan gebruiken. ;)

Verwijderd

ik denk dat ze maar een bepaald aantal porten toelaten, en helaas niet port 1214, dat is dus de port die kazaa gebruikt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:18:
Ik denk dat systeembeheer bij jou op school niet dom is en wel in de gaten heeft waarom scholieren graag hun laptop aan dat snelle lijntje willen hangen.

Ze zullen ongetwijfeld een aantal poorten van veel gebruikte file sharing programma's dicht hebben gegooid. Ik denk niet dat ze erop zitten te w8en dat scholieren dit lijntje daar volop voor gaan gebruiken. ;)
je was me net voor :*)

Verwijderd

Dit doen ze niet zomaar hoor. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.