GF3Ti200 + CRT = niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb een 3 maanden oude Club3D GeForce3 Ti200 in mn kast zitten en die heeft t altijd goed gedaan op mn 5 maanden oude LG Studioworks 770E 17" CRT. Kom ik net thuis, klik de monitor aan (zoals altijd staat de pc gewoon aan) zie beeld... zie beeld onwijs trillen... zie beeld uitvallen :'(

Monitor maakt rare klikjes en raspende geluiden als ik m aanzet, lijkt wel knetteren maar dat lijkt me niet. Ik durf m niet lang aan te zetten want ik ruik m al na 4 seconden. Niet echt een brandlucht trouwens.

Heb een andere monitor op mn computer geprobeerd maar dan geen beeld (is wel een 15" ouder Compaq model en na rebooten ook geen beeld)

Heb een andere computer op mn monitor geprobeerd maar ook dan geen beeld.

Wat is er gaar? Monitor of kaart? Of misschien allebei?

Voor specs zie sig...

Connaisseur des femmes

Verwijderd

Zo te horen is je monitor gaar, maar als je zegt dat een andere monitor ook geen beeld geeft zou die monitor de kaart wel eens kunnen hebben meegesleept in zijn gare brei

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens te booten in veilige modus.. misschien staat de resolutie wel te hoog ingesteld voor die oude monitor (maar dan zou je wel gewoon beeld moeten hebben tijdens het booten.. heb je dat?).

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
De oudere monitor doet t ineens wel, ik denk dat hij moeilijkheden had om wakker te worden (komt ervan als je wat ouder wordt he) dus gelukkig is het mijn kaart niet. Maar als het mijn monitor is ben ik helemaal niet blij want het was de beste die ik ooit heb gehad, heerlijk rustig beeld, 1200x1024 terwijl ik nu met 'maar' 1024x768 zit te werken, kunnen gelijk een heleboel applicaties niet meer alles tegelijk weergeven. Anyway ik ga morgen mn oom maar es bellen want via hem heb ik de monitor kijken of ik was met garantie kan regelen want een monitor van nog gen 5 maanden oud mag er niet zomaar mee kappen!

Connaisseur des femmes